Ga naar inhoud


Dream Property GmbH… Het einde


Mimisiku

Aanbevolen berichten

Op 25-7-2023 om 07:12, Michel zei:

 

De ondergang is ingezet toen Kaynar er bedrijfsleider werd. Die vent was niet te vertrouwen en voor mij toen ook de reden er mee te stoppen.

 


Het was sowieso een vage criminele club daar bij Dream Multimedia. 
Ik herinner me nog maar al te goed hoe al die dikke firmawagens daar stuk voor stuk in de hens stonden op de parkeerplaats bij die tent. 
 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien kun je dat wel nog even nuanceren en nader toelichten of vertellen waarom dat gebeurd is en wie er achter zat als je spreekt van criminelen?

 

of doe ik dat

een opensource box die softcams mogelijk maakt waarmee zelfs extern geshared kan worden...

 

is ook niets anders dan bronnen over die man die de seca codering kraakte en z'n leven ermee moest laten.

of die destijds een Irdeto CI-Cam (Freecam) voor het openen van gecodeerde zenders aan ons presenteerde met de how to do's

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Tonskidutch zei:

of die destijds een Irdeto CI-Cam (Freecam) voor het openen van gecodeerde zenders aan ons presenteerde met de how to do's


dat was zover ik me herinner iemand met het pseudoniem van MstrCard of zoiets. 
Het was gewoon een clevere gast die Irdeto opengooide. 
Toch landde alles in de grijze zône en in het begin deed ook sat4all er vrolijk aan mee. 
Ik ook trouwens want ik was geen misdienaar. En heb er veel lol aan gehad. De providers heeft het veel geld gekost. 
 

Waarom daar al die auto’s in de hens stonden weet ik niet maar het voorspelde niets goeds. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:


dat was zover ik me herinner iemand met het pseudoniem van MstrCard of zoiets. 
Het was gewoon een clevere gast die Irdeto opengooide. 
Toch landde alles in de grijze zône en in het begin deed ook sat4all er vrolijk aan mee. 
Ik ook trouwens want ik was geen misdienaar. En heb er veel lol aan gehad. De providers heeft het veel geld gekost. 
 

Waarom daar al die auto’s in de hens stonden weet ik niet maar het voorspelde niets goeds. 

Ik kan me een vak-beurs in Duitsland (+/- 15j geleden) herinneren waar letterlijk vrouwen (van lichte zeden) op de stand van Dream tegen personeel van Dream aan het schuren waren.

Je zag aan alles dat er dingen niet klopten bij dit bedrijf.

  • Haha 1

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is ook het forum weer terug online. Echter…. Geen info of wat dan ook. Alleen weer geactiveerd. 

BD3CDE99-E335-4371-B952-D5ED7FBC6471.png

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mrbeam zei:

Ik kan me een vak-beurs in Duitsland (+/- 15j geleden) herinneren waar letterlijk vrouwen (van lichte zeden) op de stand van Dream tegen personeel van Dream aan het schuren waren.

Je zag aan alles dat er dingen niet klopten bij dit bedrijf.

 

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Waarom daar al die auto’s in de hens stonden weet ik niet maar het voorspelde niets goeds. 

 

 

Wat is dit nou voor onzin?   Ik zou ook een stel lekkere wijven inhuren voor een beurs, wat is daar mis mee?  Bovendien je kunt nog zo eerlijk zaken doen, als iemand het op jou gemunt heeft kun je daar weinig aan veranderen hoor.  Degene die deze auto's in de fik steekt is de crimineel, niet DMM. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag best hoor mits onderbouwd met feiten. Dream Multimedia bestaat allang niet meer, alleen nog Dream Property GmbH (voor zover bekend)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet @Drs. IJzerbout dat er dus meerdere bijeenkomsten waren onderling en samen met de mannen van VTI, zelfs met enkele developers en diverse Moderatoren van verschillende fora.

 

(Stammtisch  =  Stamtafel, tafel voor vaste klanten)

 

Screenshot_6.png.ff4b083142ae09d91db233ab30dbaf9c.png

 

Dus ik weet uit eerste hand, dat hetgeen jij beweert complete flauwekul is.

Gewoon weg iemand wegzetten als crimineel is troebel water in deze tijd waar infiltratie aan de orde van de dag is.

 

Maar ook even aan het adres van @Mrbeam, vrouwen van lichte zeden is toch wel het oud bolligste verwijt dat je kunt gebruiken in de wereld van Reclame, Reclame, Reclame. Terwijl je zelf graag de herintroductie van pitspoezen bij de Formule 1 zou begroeten en soms ook lacht over domme blondjes moppen.

 

Moppen en de werkelijkheid zijn twee wereldbeelden.

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En voor degenen die op beurzen gewerkt hebben, die weten dat elke beurs gastvrouwen inhuurt, die op de stand klanten ontvangen en te woord staan.

Net als overal zijn die gastvrouwen een afspiegeling van de maatschappij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog steeds wachten op een officieel statement. Heeft Dream zelf de touwtjes nog in handen of heeft MediaKing de boel overgenomen? Als ze de rechten over hebben genomen verandert er niets qua ontwikkeling. Puur het in de lucht houden van de support website en forum (en dat is op zich natuurlijk positief). De Dreamboxen kunnen zo nog officieel worden ondersteund. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...