Ga naar inhoud


Welk tariefplan raadt u aan?


Chani
Ga naar oplossing Opgelost door Cobus R,

Aanbevolen berichten

Dag iedereen!

Ik ben onlangs naar Nederland verhuisd en wil graag verbinding maken met Canal Digitaal. Ik heb op dit forum veel nuttige informatie gevonden, maar ik heb toch nog een paar vragen.

Ten eerste: welk tariefplan raadt u aan? Ik ben op zoek naar iets met een ruime keuze aan kanalen, maar tegen een redelijke prijs.

Ten tweede: zijn er verschillen tussen satelliet- en kabeltoegang? Ik woon in de stad en voor zover ik begrijp heb ik toegang tot beide opties.

Tot slot: zijn er speciale aanbiedingen of kortingen voor nieuwe klanten?

Alle hulp wordt op prijs gesteld.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 uur terug, Chani zei:

Ik ben op zoek naar iets met een ruime keuze aan kanalen, maar tegen een redelijke prijs.

Zonder dat je aangeeft wat voor jou een ruime keuze is kan niemand je een aanbeveling geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je kijken via Canal Digitaal als je ook kabel kunt krijgen ?  Of wil je bepaalde zenders via schotel kijken? Dat kan ook zonder canal digitaal abonnement.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal biedt niet zozeer die optie, maar de schotel. Als je een schotel zou nemen met drie koppen, dan heb je een scala aan Duitse en Engelse zenders vrij beschikbaar. Maar dan moet je eerst nog even een dergelijke schotel aanschaffen. En daarmee zijn ook nog wel ‘enige’ kosten gemoeid. Met kabel heb je dan wel minder Engelse en Duitse zenders, maar er is geen uitval bij slecht weer en er zijn geen kosten mee gemoeid. Dus laat maar eens weten waar jouw voorkeur qua zenders naar uit zou gaan. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Chani zei:

Canal Digitaal biedt een breder aanbod van zenders dan kabel

Dat is pertinent onjuist. Voor dat breder aanbod heb je geen Canal nodig want dat is free to air te ontvangen op de diverse satellieten.

O.a. de publieke en commerciële Duitse zenders, BBC en ITV + nog legio Engelse zenders.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...