Ga naar inhoud


Niet allochtoon verklaring


D-box
Ga naar oplossing Opgelost door watermolen,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee, nooit iets over gehoord, en er is ook niets over terug te vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


27 minuten geleden, ceesv zei:

Nee, nooit iets over gehoord, en er is ook niets over terug te vinden.

Nou @ceesv, bedankt voor je moeite!

Ik zou ook niet weten waar ik zou moeten zoeken. Ik begon in 1977 te werken bij PTT; daarna had ik een militaire onderbreking  van 79-3 t/m 1980 dus met die brief had ik niks te maken,  ik ging nav die brief in protrotest voor mijn vrienden.

Ik had die brief ontvangen in 1978 of in 1980 of iets later.

 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus, als het al waar is, hoeveel mensen gaan dit nog herinneren denk je?  Je hebt het over bekant 45 jaar geleden!!  Waarom kom je daar nu mee en waarom moet dit op het Sat4all forum?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

collega's geen geintje met je uitgehaald?

Hoi Gerrit

Ik had die brief ook van mijn chef ontvangen.

Zojuist, Codx zei:

Serieus, als het al waar is, hoeveel mensen gaan dit nog herinneren denk je?  Je hebt het over bekant 45 jaar geleden!!  Waarom kom je daar nu mee en waarom moet dit op het Sat4all forum?

Hoi @Codx

Het zit me gewoon dwars 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Fascisme, Racisme, Antisemitisme, Nazisme  keur ik gewoon af.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, D-box zei:

@Codx

Fascisme, Racisme, Antisemitisme, Nazisme  keur ik gewoon af.

 

Ah dus jij bent 1 van die linkse figuren die het niet kan verkroppen dat rechts gewonnen heeft en nu op zoek is naar allerlei excusen om voor jezelf te bewijzen dat je je ooit 45 jaar geleden gediscrimineerd voelde.    

 

<ZUCHT>  

  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oud collega zei altijd "collega's zijn ratten" en ik moet eerlijk bekennen dat we ons vroeger zo ook wel eens hebben gedragen.

Weet nog goed dat we een verkoper (Dik van Gelder) terwijl hij in het magazijn aan het zoeken was met zijn stropdas net boven zijn hoofd vast geniet hebben aan een magazijn stelling en hem zo de gehele pauze hebben laten staan.

En ook een andere collega (Marinus) die zelf altijd rot geintjes had bijna een uur over een rioolbuis hebben laten hangen en zgn. zijn hulpgeroep niet hoorden en zijn gaan koffiedrinken.

Was toen nog bij de Grote Een (toen een bekende witgoed handel hier in de buurt) waar men onder het kruipluik net een rioolbuis hadden aangebracht en je alleen op je buik naar beneden kon laten glijden om in de kruipruimte te komen.

Hij had echter een flinke schroevendraaier in zijn achterzak en bleef daarmee achter de rand haken dus hing daar met de armen en benen in de lucht.

 

Hoeft natuurlijk niet zo in jouw geval te zijn maar zou er wel rekening mee houden.

Ben zelf pas in 1982 beginnen te werken dus is voor mijn tijd geweest.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Codx zei:

 

Ah dus jij bent 1 van die linkse figuren die het niet kan verkroppen dat rechts gewonnen heeft en nu op zoek is naar allerlei excusen om voor jezelf te bewijzen dat je je ooit 45 jaar geleden gediscrimineerd voelde.    

 

<ZUCHT>  

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gerrit B zei:

....

 

Hoeft natuurlijk niet zo in jouw geval te zijn maar zou er wel rekening mee houden.

Ben zelf pas in 1982 beginnen te werken dus is voor mijn tijd geweest.

Is dat een dreigement tegen mij?

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, D-box zei:

Is dat een dreigement tegen mij?

 

 

Misschien moet je is professionele hulp zoeken ipv dit soort onzin op een satelliet forum gooien. 

 

  • Haha 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jongens, ik laat jullie in je eigen waarde,

Ik ben inderdaad links en jullie rechts.

Geeft toch niks.

Maar toch vind ik het vreemd dat er niks terug te vinden is omtrent die brief.

@ceesv heeft ook al zijn best gedaan (waarvoor dank), en er is niks meer van te vinden.

Misschien komt er nog een oude PTT er op dit board die het nog wel weet.

Dus rechtse jongens: No Hard Feelings 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, D-box zei:

dus met die brief had ik niks te maken,  ik ging nav die brief in protrotest voor mijn vrienden.

Dat was toch die brief die je ondergescheten, je reet mee afgeveegd hebt en met een roggel door de strontpijp hebt gestuurd?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...