Ga naar inhoud


Niet allochtoon verklaring


D-box
Ga naar oplossing Opgelost door watermolen,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, wat hebben die mensen dan verkeerd gedaan?

En 1994, dat is 30 jaar geleden.

 

Ik maak mij meer zorgen dat de belastingdienst mijn adres heeft.:ph34r:

  • Like 2
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsja @ceesv

Dat was een leuke opmerking van je.

 

Maar toch maak ik me zorgen omtrent de mensen die die brief wel hebben ingevuld; de regering weet precies waar ze wonen en weet hun sofinummer.

Ze kunnen gewoon van hun bed gelicht worden.

 

Ik hou mn hart vast, zeker nu, omdat Wilders de verkiezingen heeft gewonnen.

 

  • Haha 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 minuten geleden, D-box zei:

de regering weet precies waar ze wonen en weet hun sofinummer.

En dat 30 jaar geleden, of het adres nog klopt?

 

En het sofinummer wordt uitgegeven door de regering, daar hebben ze die brief niet voor nodig om achter een 30 jaar oud adres te komen.

 

De brief was bedoeld om vast te stellen of er wel genoeg allochtonen bij een bedrijf werkten.

 

8 minuten geleden, D-box zei:

Ik hou mn hart vast, zeker nu, omdat Wilders de verkiezingen heeft gewonnen.

Niet teveel naar Timmerfrans luisteren, die zaait hoofdzakelijk angst.

Geen enkele partij in Nederland heeft een absolute meerderheid, en de grondwet en rechter in Nederland beschermt ieders rechten, Vrouwe Justitia is geblinddoekt en oordeelt zonder aanziens des persoon.

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Bedankt voor je opbeurende bericht.

Maar Ik zeg dat veel Nederlanders na 1945 niks hebben geleerd.

(Natuurlijk zijn er uitzonderingen)

Maarja, ik laat iedereen in zn eigen waarde.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat invul-formuliertjes uit 1977, of 2010 of wanneer dan ook, niet meer terzake doen.
De overheid harkt zulke enorme hoeveelheden gegevens binnen, dat HELEMAAL NIETS meer geheim is.
En Google & co doet de rest.
Bovenal, jij en ik, en iedereen, werkt daar vol overtuiging aan mee!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

@watermolen

Bedankt voor je antwoord.

Jij was ook de enige die wist wat ik bedoelde.

Nogmaals dank!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelijk gezocht naar aanleiding van dit bericht. Maar ook ik heb niets gevonden.  Ik vraag mij ook af of dit ook wel klopt en heb er oprecht mijn vraagtekens bij.

 

in de jaren 70-80 waren er toch echt wel regels wat betreft racisme. Deze vraagstelling kan ik me dan ook niet voorstellen. 
 

Als dit een startschot moet zijn over een links of rechts discussie vind ik hem maar smakeloos.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, view zei:

Ik heb gelijk gezocht naar aanleiding van dit bericht. Maar ook ik heb niets gevonden.  Ik vraag mij ook af of dit ook wel klopt en heb er oprecht mijn vraagtekens bij.

 

in de jaren 70-80 waren er toch echt wel regels wat betreft racisme. Deze vraagstelling kan ik me dan ook niet voorstellen. 
 

Als dit een startschot moet zijn over een links of rechts discussie vind ik hem maar smakeloos.

Nee @view,

Dit is geen startschot over een links- of rechts-discussie.

Toen Wilders de verkiezingen won, maakte ik me zorgen over mijn allochtoone vrienden omdat ik me die brief herinnerde.

Dus vroeg ik mij af wat de consequenties waren voor degenen die die brief wèl hadden ingevuld.

(denk aan razzia 's).

 

Ik dank @watermolen dan ook hartelijk voor zijn geruststellende woorden.

 

Wat ik echter wel wil weten is van welke politieke partij dit afkomstig was.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begint langzaamaan te dazen @D-box

Welke partij dat destijds heeft ingevoerd is op internet beslist te vinden.

Zo capabel als jij berichten plaatst en antwoorden vindt zul je beslist ook je eigen boosdoeners terug vinden

p.s.

@Sprietje had hem al

the luiwammis

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D-box razzia’s?!?!?

Ik vraag mij nu oprecht af of je nog een helder beeld van Nederland van nu hebt.

 

Dat Wilders gewonnen heeft zegt niets over wat hij graag wil, daar hebben we nog wetten en kamers voor. Dus verdiep je eerst in de materie die je nu aansnijdt voordat je je zorgen gaat maken over je allochtone vrienden.

 

De winst van Wilders zegt meer over de onvrede in Nederland en waar het grootste deel van de stemmers op gestemd heeft.

 

Dus de verbinding van een verklaring van 40 jaar (!) geleden en de huidige politiek is ver te zoeken. Dit riekt naar opruiing in plaats van een oprechte vraag.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@view

Dit was een oprechte vraag hoor.

(Als je wilt en er tijd voor hebt), kijk dan eens naar films van Ken Loach,

Net was hij op Nieuwsuur op NPO 2.

Voor de rest wens ik je het beste.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2023 om 04:34, D-box zei:

Misschien komt er nog een oude PTT er op dit board die het nog wel weet.

 

Ik heb van 1978 tot 1985 als zaterdag bezorger bij de PTT gewerkt. Van die brief staat me niks bij. Anyway, ik was natuurlijk niet in vaste dienst.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2023 om 10:01, Tonskidutch zei:

Ik kreeg het baantje helaas niet omdat ik als 16 jarige iets te klein was voor die grote postzak en de heren fiets van de PTT.

 

Misschien heb je hier geen actieve herinnering meer aan maar in 1978 moest ik 18 zijn en een eed afleggen omdat je met vertrouwelijke post te maken kreeg zoals gerechtelijke stukken die je persoonlijk moest afgeven.

  • Like 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...