Ga naar inhoud


Vuurwerk weer te koop.


ceesv

Aanbevolen berichten


47 minuten geleden, minplus zei:

Geniaal dit topic. Mountainbikers worden erbij gesleept. (Huis)dieren op cursussen om niet volledig gestrest te raken. Niet te geloven.🤣

Met deze opmerking geef je dus duidelijk aan er totaal niets vanaf te weten.

 

Niet de huisdieren gaan op cursus (nou ja die moeten wel mee maar dat is meer voor de vorm) het zijn hoofdzakelijk de eigenaren die op cursus gaan om er voor te zorgen dat met hun eigen gedrag de dieren niet bang worden.

 

En ja loslopende honden, mountainbikers en gewoon zondagswandelaars zijn hier in de omgeving doodsoorzaak nr. 1 wat aangereden wild betreft, dus helemaal niet vreemd om dat op te merken.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nijmegen afsteekverbod maar momenteel 00.30 draait mijn zonnepaneel overuren

aangepast door trust
  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was alles beter , wie kan nog de gebruiksaanwijzing schrijven ?

 

sleutelbout.jpg.d95e6e96452495f7364d16ea7f857638.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, gerrit B zei:

daar hebben vandaag de dag toch Chat GPT voor?

 

Die vindt alleen wat digitaal opgeslagen is toch ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, MrDish zei:

Ik zal niet zeggen ,alles beter. maar anders ( Gemoedelijker).

knappen met knappertjes , 2 grote bouten met 1 moer .

Maar wat heb jij dan met dat (touwtje) Trust.?!

De sleutel vullen met schraapsel van luciferskoppen , met de stompgeslepen spijker aandrukken en met touwtje in de hand de kop van de spijker tegen een muur slingeren  . 

Één bout half in de moer laten zitten en vullen met wat schraapsel van hierboven , daarna de andere bout met de hand aandraaien en tegen een muur slingeren . Je kon het ook op de grond gooien , dan had dat touw niet nodig .

In plaats van die luciferskoppen paste in die moer ook klappertjes maar die moest je kopen en lucifers kon thuis bietsen .

Die kleine ronde klappertjes zaten in een klein rond doosje , ik heb even gegoogled maar die vind ik niet zo gauw , alleen nog in stripvorm 

De knal was inderdaad "gemoedelijker"

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ken ze in deze verpakking.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die in stripvorm gingen we eerst met een schaar te lijf.

die ronde klappertjes van een klapperpistool gingen we met een hamer of (vuisje) of moker te lijf.

want KNAPPEN dat zou het.

En toen ontdekten we Carbid.

2 minuten geleden, ceesv zei:

Ik ken ze in deze verpakking.

 

afbeelding.png

Yep ,dat zijn ze .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit was versie 2.0

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...