Ga naar inhoud


DHL


formulerfs

Aanbevolen berichten


Klagen over DHL...... nou er zijn ergere pakket bezorgers......DPD spant wat ons betreft de kroon......voor € 50.000,00 apparatuur buiten in de regen pleuren omdat ze te laat zijn met bezorgen en te lui zijn om het onder het daarvoor bestemde overkapping neer te zetten.

Dan pakken we het uit en is alles nat en ook nog flink beschadigd en wanneer we dan de camera beelden terug kijken zien we dat de bezorger de apparatuur letterlijk de bus uit stampt.......

Wanneer een leverancier bestelde materialen verstuurd via DPD gaat de bestelling niet door en melden dit aan de leverancier.

DPD is exit hier.....

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, hugogertie zei:

Klagen over DHL...... nou er zijn ergere pakket bezorgers......DPD spant wat ons betreft de kroon......voor € 50.000,00 apparatuur buiten in de regen pleuren omdat ze te laat zijn met bezorgen en te lui zijn om het onder het daarvoor bestemde overkapping neer te zetten.

Dan pakken we het uit en is alles nat en ook nog flink beschadigd en wanneer we dan de camera beelden terug kijken zien we dat de bezorger de apparatuur letterlijk de bus uit stampt.......

Wanneer een leverancier bestelde materialen verstuurd via DPD gaat de bestelling niet door en melden dit aan de leverancier.

DPD is exit hier.....

Wat een drama voor de ondernemer.

Je gaat op het punt komen dat je zelf maar wil gaan afhalen, maar met zulke grote pakketten lukt dat bijna niet.

Er was een tijd dat (post) bezorging een ambacht was. Hier wordt echt alles na aanbellen tegen de vooredeur aan gegooit. Als je de voordeur open maakt zie je alleen nog de achterlichten van de bestel auto.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het wat uit dat die post bode van vroeger maar uiterst zelden pakketten bij zich had?

De groei de groei de groei, tegenwoordig laten mensen zelfs not-fresh maaltijden leveren + het duits ondergoed. 😁

 

Het kantelpunt is er al. We hebben weer slaven en die stressen we ook nog met slechte recenties!

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het al eerder aangegeven, met geen enkele bezorgingsdienst hier nog problemen. Ze moeten anderhalve kilometer omrijden om hier iets te bezorgen.

Ik koop iets voor 50 euri wat lokaal niet te krijgen of daar 90 kost en geef de jongen of het meisje dat het netjes aflevert met een salaris van 6 euri per uur een biljet van 5.

Standaard reactie: "Maar dat hoeft niet, is echt niet nodig, ik wordt al betaald."

Mijn standaard reactie: "Maar veel te weinig."

Waarna ze blij naar het volgende adres gaan en ik ook blij.

Beiden gelukkig.

  • Like 2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2024 om 21:46, formulerfs zei:

als  je een pakje via DHL krygt is de kans heel groot dat je het NIET krygt.

ik was vandaag de gehele dag thuis ze bellen niet eens aan .

alleen een mail dat ze het pakje niet kwyt konden.

dat is normaal bij hun komt hier zo vaak voor 

of dat het pakje bij de buren is afgegeven en die weten van niets en zo ga maar door 

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, formulerfs zei:

DHL heeft nog 2 uur de tyd.

levering tussen 14,00 en 18,00 uur

dan staat er in de app bezorgd morgen tussen 8 en ?????????????????????????????????

overal het zelfde gedoe dat heb je niet met de post nl die komen als ze het zeggen 

Zojuist, DIGIWIEW zei:

dan staat er in de app bezorgd morgen tussen 8 en ?????????????????????????????????

overal het zelfde gedoe dat heb je niet met de post nl die komen als ze het zeggen 

zullen wel tekort aan mensen hebben om te brengen 

1 minuut geleden, DIGIWIEW zei:

dan staat er in de app bezorgd morgen tussen 8 en ?????????????????????????????????

overal het zelfde gedoe dat heb je niet met de post nl die komen als ze het zeggen 

zullen wel tekort aan mensen hebben om te brengen 

zie boven worden slecht betaald dus weinig animo om daar te gaan werken lijkt mij zo 

 

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, formulerfs zei:

ze komen nu vrydag tussen 14,00 en 18,00 uur  zeggen ze nooit ,meer  dhl

Dat zegt het dhl computerprogramma automatisch als dat tot dusver niet het bericht heeft binnengekregen dat het pakket is afgeleverd.

Komt geen denkend mens aan dat bericht te pas.

 

Ik wens je veel sterkte morgenmiddag.

Uiterlijk 18.00 uur staat er in je track&trace of het pakket is afgeleverd.

(Hopelijk niet bevestigend als je nog steeds niks hebt. Anders ben je de komende dagen nog wel even bezig met dhl.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb absoluut geen problemen met de meeste bezorgdiensten. Ik woon in een klein dorp en de chauffeurs die hier komen zijn aardig en correct. Het zijn ook  steeds dezelfde mensen.

 

Het enige waar ik moeite mee heb is de online tracking van UPC. Maar ook die pakketjes komen achteraf toch netjes aan.

 

wellicht wonen we hier in een goede hoek, maar ik heb echt geen slechte ervaringen.

aangepast door view
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...