Ga naar inhoud


DHL


formulerfs

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, formulerfs zei:

als  je een pakje via DHL krygt is de kans heel groot dat je het NIET krygt.

ik was vandaag de gehele dag thuis ze bellen niet eens aan .

alleen een mail dat ze het pakje niet kwyt konden.

Ja dit is een herkenbaar probleem, het gebeurt hier ook steeds( veel).

overigens is het niet alleen bij dhl zo ook post nl doet het vaak.

Zo heb ik de app van post nl waarop je kan zien waar je post is nou dit kan er dagen en zo ook wel enkele weken over doen.

Tevens ook laatst de post van een ander gehad dat waren twee briefpakketjes en rdw post te weten een kenteken bewijs. Ja zo lomp zijn ze ook van post nl.

 

Het is wel zo dat dhl de kroon spant hier maar van post nl zou je het niet verwachten overigens wel leuk dat ze het met het appje zichtbaar maken.

 

P.S

Mochten er taalfouten in mijn reactie staan hoor ik dit graag van drs yzerbout zijn reactie heeft dan wel niets met het onderwerp te maken maar het is wel ter lering en vermaak.

 

aangepast door Klaas1967
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hangt ook geheel af van welke DHL er komt bezorgen.

DHL komt hier regelmatig 2 x per dag 1 x voor de zakelijke bezorgingen en 1 x voor de reguliere bezorgingen.

Zakelijk gaat (bijna) altijd goed dat is ook vaak dezelfde bezorger, de reguliere bezorgingen laten wel eens te wensen over.

Meestal is dat op zaterdag met wisselende chauffeurs.

Maar wat hier boven eerder werd opgemerkt is dat jij uiteindelijk wel betaald voor de bezorging maar geen partij bent want iemand anders heeft de opdracht gegeven om een pakket ergens naar toe te brengen en naast dat het lastig is dat deze klachten krijgt van zijn/haar klanten over de bezorging heeft deze meestal wel iets beters te doen dan te klagen bij de bezorgdiensten.

Maar ook zou je verwachten dat de bezorgers inmiddels beter zouden moeten weten, heel veel hebben een deurbel of camera systeem om te kunnen zien of de bezorger er wel is geweest.

Denk alleen dat we hierbij toch op de politiek zijn aangewezen om aan dit soort zaken een eind te maken met het openbreken van de postwet, want die beschermt naar mijn idee het vervoersbedrijf op sommige punten te veel en daar wordt door deze bedrijven dankbaar misbruik van gemaakt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
3 uren geleden, Mojo zei:

Niks onzin! Jij betaald aan jouw leverancier die vervolgens de opdracht aan DHL geeft. Als ontvanger kun je in principe niet klagen bij DHL omdat jij niet de opdrachtgever bent.

Als je een rechtszaak aanspant, is dat inderdaad de juridische entiteit die je ervoor verantwoordelijk moet houden. Het gaat er uiteraard om dat DHL betaald wordt voor een aflever poging en ze dat niet doen. Kan natuurlijk niet en wij moeten dat niet accepteren (want dan vind je het goed).

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, edbe zei:

is normaal bij hun

Ik zal het vanavond wel zien. Tussen 17.30u en 21.30 uur moet er een pakketje afgeleverd worden bij mij. Normaal nooit problemen met afleveren. Alleen wil een bezorging nogal eens langer duren. Deze keer (nog) niet

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb eens een DHL bezorger gehad die letterlijk voor de deur stond en niet uitstapte....later een melding dat ik het kon ophalen omdat ik thuis was.

huh dacht ik, maar stond op mijn beveiligingscamera gefilmd dat hij niet uitstapte.....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier wisselende ervaring met DHL.

Ik heb mijn bezorgvoorkeur aangepast naar een pickup point.

Alles wat naar mijn adres gaat wordt dan bij dat pickup point afgeleverd.

Scheelt mij frustratie en onnodig thuisblijven. 

Hierdoor komt het pakket wel standaard een dag later maar dat neem ik op de koop toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

is bij alle postpakket bezorgers zo, zelfs UPC

Toe maar , nog een bezorgdienst erbij .

  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Soms tref je er zelfs een die nog lacht.

Sterker nog als wij in de stad zijn en we komen onze vaste bezorger tegen dan geeft hij vaak even een seintje, gaat het raampje open om aan te geven dat hij een pakketje voor ons heeft en een enkele keer gaat meteen de achterdeur open om even het pakket voor ons op te zoeken.

Dat hadden we ook met Postnl maar sinds die weer een nieuwe bezorger hebben is dat contact weg.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mojo zei:

Ik zal het vanavond wel zien. Tussen 17.30u en 21.30 uur moet er een pakketje afgeleverd worden bij mij. Normaal nooit problemen met afleveren. Alleen wil een bezorging nogal eens langer duren. Deze keer (nog) niet

Nou kwart voor 7 afgeleverd.👍

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hier in België worden veel pakjes van DHL geleverd via Bpost.

 

Onlangs de melding van DHL dat ze een pakketje gingen leveren .

het pakketje was te volgen via de track and trace van DHL

Even later de melding van Bpost dat ze een pakje gingen leveren.

Dit bleek dan om hetzelfde pakje te zijn.

 

Uiteindelijk geleverd door Bpost

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...