Ga naar inhoud


wat is dit eigenlijk, komt als reclame voorbij mijn FB.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik krijg via FB, bijna om de halve pagina, reclame over een cliffer pro wifi pass. zie afbeelding:

clifferpropasswifi.jpg.3138e3df9a1656ec4f41b84de06fcdf7.jpg

Als je het leest lijkt het of je overal waar wifi is ook kan surfen, alsook zit er een wpa 2 paswoord op.
Of eigenlijk een emergency verbinding. Maar daarvan heb ik nog nooit gehoord.
Of is dit weer het zoveelste boerenbedrog op FB, net als een dvb-t antenne waar je 10.000'den zenders zonder betalen kon ontvangen.

p.s., het is NIET mijn bedoeling enige systeem te HACKEN, of het te ontwrichten of gelijk welke actie dan ook.

Mijn vraag is louter informatief.

mag mijn vraag niet, verwijder die dan moderator.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik hoop dat dit de vraag is.

 

wat is dit eigenlijk, komt als reclame voorbij mijn FB.

 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het is.

 

Maar betaal USD 19.95 en laat je ver(r)assen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Wat ik op het internet lees zou het kunnen verbinden met ieder wifi netwerk, ook al is het netwerk met een wachtwoord beveiligd. Dit zou het doen volgens een “verborgen veiligheidsprotocol” op die manier kan je zelf van ieder Wi-Fi-netwerk gebruik maken. 

 

ik geloof er geen barst van. Eerlijk gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat is FB?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Ik heb wel een tegenvraag: wat moet een zinnig mens op FB?

Ik zit ook op FB hoor voor de hondjes, adoptie groepen, opvang. En voor kontakt met vele mensen die ook mijn favoriete radio station al 40 jaar volgen.

 

Dus volgens jou ben ik een onzinnig mens?

 

En ik ziet helemaal geen reclame op FB

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Penthe zei:

Ik zit ook op FB hoor voor de hondjes, adoptie groepen, opvang. En voor kontakt met vele mensen die ook mijn favoriete radio station al 40 jaar volgen.

 

Dus volgens jou ben ik een onzinnig mens?

 

En ik ziet helemaal geen reclame op FB

 

 

Leuk voor diverse dingen als contacten, al dan niet met een en al wan-info, ook al staan al je gegevens online en erger. Los van of je reclame ziet.

Vandaar absoluut niet iets voor mij.

Voor sommigen zoals jij en ook m'n lief is het leuk maar ik blijf er ver van.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, minplus zei:

Leuk voor diverse dingen als contacten, al dan niet met een en al wan-info, ook al staan al je gegevens online en erger. Los van of je reclame ziet.

Vandaar absoluut niet iets voor mij.

Voor sommigen zoals jij en ook m'n lief is het leuk maar ik blijf er ver van.

Dat komt omdat FB bij mij een bepaalde funktie heeft.

 

Wan-info ziet ik niet want heb het nodige aan blockers draaien die alle onzin gewoon eruit filteren.

 

Daarnaast bepaal je natuurlijk altijd zelf wie je in je kontakt lijst zet, en zolang je daar geen vage onbekende figuren in toelaat valt alles reuze mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook op fb voor met name pratende papegaaien/kaketoes, home assistent en Shelly.

Maar er zit ook veel bagger tussen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Con zei:

Ik zit ook op fb voor met name pratende papegaaien/kaketoes, home assistent en Shelly.

Maar er zit ook veel bagger tussen.

Dan moet je even F.B. Purity in je browser zetten dan filter je de meeste rotzooi eruit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, stevenvc19 zei:

Volgens Wat ik op het internet lees zou het kunnen verbinden met ieder wifi netwerk, ook al is het netwerk met een wachtwoord beveiligd. Dit zou het doen volgens een “verborgen veiligheidsprotocol” op die manier kan je zelf van ieder Wi-Fi-netwerk gebruik maken. 

 

ik geloof er geen barst van. Eerlijk gezegd. 

Ik kan er niets over terug vinden, maar als dit de werking van die handel zou moeten zijn geloof ik er ook niets van.

Wanneer het wel zou werken maak je jezelf schuldig aan computer huisbreuk, een strafbaar feit.

Maar het lijkt mij sterk dat die Cilifer in mijn wifi kan inloggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Ik kan er niets over terug vinden, maar als dit de werking van die handel zou moeten zijn geloof ik er ook niets van.

Wanneer het wel zou werken maak je jezelf schuldig aan computer huisbreuk, een strafbaar feit.

Maar het lijkt mij sterk dat die Cilifer in mijn wifi kan inloggen.

Hij kreeg dan ook geen reclame maar een post van een vage FB pagina. Moet je dus gewoon vergeten en verder niet bij stilstaan of aktie ondernemen dat je dit soort rotzooi gewoon niet meer ziet. Uiteraard is het niet waar dat zelfde als de vele post waarbij je zogenaamd prijzen kunt winnen, moet je wel eerst even je persoonlijke info opgeven zodat ze jou gegevens en naam voor iets anders kunnen gebruiken.

 

Overal komen scammers voor, via de post in je bus, via je telefoon, via de krant maar ook via het Internet. Dat scammers een medium gebruiken betekend nog niet dat dit medium slecht is, je moet in deze tijden met alles enorm op je hoede blijven.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Penthe zei:

een post van een vage

Nou dan werkt het algoritme voor de vraagsteller in ieder geval goed op FB.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...