Ga naar inhoud


PRE ZERO


formulerfs
Ga naar oplossing Opgelost door Penthe,

Aanbevolen berichten


3 minuten geleden, formulerfs zei:

PRE ZERO is een kloot bedrijf de papiercontener is na een week nog niet geleegt

en de contener voor plastik is na 3 weken noch steeds niet  geleegt

 ik bel om de 2 dagen naar het gratis nm

En wat denk je wat wij er aan kunnen doen?

Doe een beroep op de opdrachtgever die PRE Zero

gecontracteerd heeft. (ik denk de gemeente)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De rekening niet betaald?:cool:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn het net zulke klerelijers. Die hele afval branche is in handen van linkse clubjes/figuren,  die heel erg bezig zijn met het "milieu" maar in werkelijkheid is het een verdienmodel en bedoeld om je zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen.  En het is zelfs zo erg dat ze jou laten scheiden om het vervolgens weer bij elkaar te gooien.  Het is compleet nep en veel mensen geloven alles door die achterlijke linkse media die allerlei sprookjes de wereld in blijft helpen. 

 

En dan hebben we het nog niet over dat ze zelfs afval uit andere landen importeren om hier te verbranden om er zo geld aan te verdienen.   En dan is er geen sprake van stikstof en gevaarlijke uitstoot.  🙃 Het boeit ze gewoon niks,  zolang ze maar rijk(er) worden. 

 

Ik flikker mijn afval steeds vaker in de berm.  

 

 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Codx zei:

Die hele afval branche is in handen van linkse clubjes/figuren

Woehahaha.🤪

 

En ze spelen ook nog onder 1 hoedje met DHL

aangepast door Mojo
  • Like 1
  • Haha 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Codx zei:

Hier zijn het net zulke klerelijers. Die hele afval branche is in handen van linkse clubjes/figuren,  die heel erg bezig zijn met het "milieu" maar in werkelijkheid is het een verdienmodel en bedoeld om je zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen.  En het is zelfs zo erg dat ze jou laten scheiden om het vervolgens weer bij elkaar te gooien.  Het is compleet nep en veel mensen geloven alles door die achterlijke linkse media die allerlei sprookjes de wereld in blijft helpen. 

 

En dan hebben we het nog niet over dat ze zelfs afval uit andere landen importeren om hier te verbranden om er zo geld aan te verdienen.   En dan is er geen sprake van stikstof en gevaarlijke uitstoot.  🙃 Het boeit ze gewoon niks,  zolang ze maar rijk(er) worden. 

 

Ik flikker mijn afval steeds vaker in de berm.  

 

 

Sjonge jonge, wat een scheldkanonnade. Heb je die gegevens nagezocht? Kun je cijfers geven die je ideeën steunen?

 

Het laatste wat je noemt is voor mij volkomen asociaal.

Het verloedert je omgeving en het verwijderen kost een factor 10 meer.

Ik zou er niet over piekeren m'n rotzooi in een berm te gooien.

Sorry hoor.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Codx zei:

En dan hebben we het nog niet over dat ze zelfs afval uit andere landen importeren om hier te verbranden om er zo geld aan te verdienen.

Nee joh. Dat flikkeren ze gewoon in de zee zodat er een plastic soep ontstaat zodat ze ons extra kunnen laten betalen voor plastic zakjes....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, minplus zei:

wat een scheldkanonnade. Heb je die gegevens nagezocht? Kun je cijfers geven die je ideeën steunen?

 

Waarom zou ik jou iets moeten bewijzen ? Ga je eigen huiswerk maar doen.   Gelukkig beginnen meer en meer mensen door te krijgen hoe eaa in elkaar steekt en hoe corrupt het hier in werkelijkheid is.  Onze samenleving is gebouwd op gebakken lucht.  

 

11 minuten geleden, Mojo zei:

Dat flikkeren ze gewoon in de zee zodat er een plastic soep ontstaat zodat ze ons extra kunnen laten betalen voor plastic zakjes....

 

Het zou mij niet eens meer verbazen, maar ik denk dat het allemaal mee valt met de plastic soep. Dat is een beeld wat vooral  door organisaties wordt opgelegd omdat zij er baat bij hebben ($$$)  Er was laatst een onderzoek wat juist aantoonde dat het lang niet zo erg was en dat heeft in de telegraaf gestaan. Als het  aan mij ligt worden al die organisaties uit Nederland gebonjourd.  Ga ergens anders maar de wereld verpesten met die leugens!

 

Bovendien als je kijkt wat er tegenwoordig allemaal in plastic verpakt zit is dit een probleem wat door fabrikanten gecreëerd is, wij als consument hebben daar nooit om gevraagd.   Vroeger zat de melk in glazen flessen en was het 3-4 weken houdbaar, nu in plastic of pakken en kun je 'm amper een week of anderhalf goed houden, dat kan je geen vooruitgang noemen. Het gaat bij grote bedrijven enkel om kosten drukken, blijkbaar is plastic goedkoper. Dat de consument dan ineens kosten moet maken voor het opruimen boeit hun niet, sterker nog dikke kans dat ze er bij betrokken zijn en dubbel geld verdienen. Dat alleen al is een goede reden niet mee te doen met die onzin, want anders houd je hun malafide praktijken in stand.   

 

Op TV lopen ze nu weer te zeiken over PFAS in hobby eieren, maar dat ons voedsel in plastic verpakt is en je dit binnen krijgt is dan niet erg?  Het is allemaal zo nep... 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Codx zei:

Dat alleen al is een goede reden niet mee te doen met die onzin, want anders houd je hun malafide praktijken in stand

Zolang jij je zooi in de berm blijft gooien is er maar één die malafide praktijken in stand houdt.

En dat ben je zelf.

Kijk eens wat vaker in de spiegel …..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, jptd zei:

Zolang jij je zooi in de berm blijft gooien is er maar één die malafide praktijken in stand houdt.

En dat ben je zelf.

Kijk eens wat vaker in de spiegel …..

 

Is kijken of jij er over een half jaar nog zo over denkt want in Gorinchem zijn ze de touwtjes ook aan het aantrekken. Daar kon je alles gratis weggooien en sinds kort niet meer.  En als je ze eenmaal hebben wat ze willen dan gaat de prijs verder stijgen let maar op.. En dan komen ze met mooie grafiekjes dat mensen minder vuil hebben terwijl het gewoon niet in die ondergrondse containers beland. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, de plastic rietjes werden vervangen door papieren rietjes, verpakt in... plastic folie.

 

Afval verwerking is big business, daarmee kan je schatrijk worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ze sturen ook afval(vooral plastic) naar Indonesië, Thailand, Vietnam en Maleisië. Helaas gebeuren er vaak zogenaamde ongelukjes en komt de lading daar niet eens aan.

 

Er worden miljarden mee verdiend, en hoe meer er gedumpt wordt hoe meer in de pocket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...