Ga naar inhoud


Geen Strade Binache op TVV?


Aanbevolen berichten


12 uren geleden, Clemens-vuplus zei:

Het is wel aan TVV (Canal+) om er voor te zorgen dat de Vlaamse klant wel gewoon kan kijken.

 

En dat hebben ze dus niet gedaan.

 

Trouwens de VRT legt de schuld bij Eurosport....  (athans volgens commentator Renaat Schotte)

 

image.thumb.png.7100fbe9cd07bd59697ffcfd282e1962.png

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, ik vind dat normaal als je geld betaalt voor een licentie die geldt in Nederland, dat je dit kunt doen Eurosport zijnde.

En zoals ik zei, het is aan TVV/Telesat (Canal+) om de Vlaamse/Belgische klant waarvoor die Discovery licentie niet geldt, niet in de kou te laten staan.

En zoals je zelf zegt, dat hebben ze niet gedaan. Dus de schuld ligt bij volledig bij TVV wat betreft de Vlaamse kant.

Vanuit Nederlands perspectief kan je zeker zeggen dat de schuld bij Discovery/Eurosport ligt. Maar zo gek vind ik het niet dat ze hun investeringen in tv rechten proberen terug te verdienen, wat makkelijker lukt als je geen buitenlandse alternatieven hebt die eigenlijk geen licentie hebben voor Nederland. Dus kwalijk kun je het imho Discovery/Eurosport niet nemen.

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bye bye TVV !

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, Clemens-vuplus zei:

Dus de schuld ligt bij volledig bij TVV wat betreft de Vlaamse kant.

Vanuit Nederlands perspectief kan je zeker zeggen dat de schuld bij Discovery/Eurosport ligt.

Naar mijn mening is het de organisator van de wielerronde, die uitzending blokkeert en exclusieve uitzendrechten verkoopt (voor heel veel geld?) aan Discovery/Eurosport.

 

Wen er maar aan, in de toekomst zal er veel vaker betaald moeten worden voor het kijken naar je favoriete sport en is die alleen te bekijken op zenders en media die daarvoor veel geld betalen.

 

Kijk maar naar de Formule 1 distributie.

Daar kon je tot voor kort nog een exclusief abonnement afsluiten, nu is dat ook al verkocht aan een duurdere koppelverkoop met andere sporten waar je niet in bent geïnteresseerd.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het niet over.

Het gaat over een zender die de rechten wel heeft, die toch geblokkeerd wordt.

Nota Bene een zender van het basis pakket voor het land waarvan het de rechten heeft betaald.

VRT1 en Canvas waren ook in Belgie geblokkeerd.........

 

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag ervan uitgaan die die rechten alleen voor niet grensoverschrijdende platforms gegeven zijn.

Uitzenden via een satellietplatform met Europadekking zal niet toegestaan zijn door de organisator.

 

Maar als je wil klagen moet je bij de organisator van die wielerronde zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klachtenmail gestuurd.
Gevraagd of ze een lijst hebben van VRT programma's die ze niet meer zullen doorstralen, en of we dan korting krijgen op 'gefilterde' zenders....

Heeft er ondertussen iemand een reactie ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnbaar heel moeilijk voor de meesten om te begrijpen wat een provider is en een zender. TVV treft geen blaam zij zijn enkel doorgeefluik van de zender. En die zender geeft dit beeld door aan de provider (TVV voor wie het nu nog niet begrijpt)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In

1 uur geleden, Mojo zei:

Schijnbaar heel moeilijk voor de meesten om te begrijpen wat een provider is en een zender. TVV treft geen blaam zij zijn enkel doorgeefluik van de zender. En die zender geeft dit beeld door aan de provider (TVV voor wie het nu nog niet begrijpt)

Ik heb de indruk dat jij niet begrijpt wat een abonnement op een zender wil zeggen: dat je al de uitzendingen van de zender kan bekijken.

Ik heb een abonnement bij TV-vlaanderen aangegaan!   Dat is een contractuele verbinding, en deze wordt niet nageleefd!

aangepast door Skoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Skoopy zei:

Dat is een contractuele verbinding, en deze wordt niet nageleefd!

Ja. En dat is dan ook gebeurt. Dat de inhoud van VRT jou niet bevalt doet er niet aan toe. TVV heeft haar verplichting nagekomen. Je hebt immers VRT kunnen ontvangen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me maar je slaat de bal mis.  Ik heb als Belgisch ingezetenne een abonnement bij TV vlaanderen.  Daar wordt met geen woord gerept dat bepaalde uitzendingen geschrapt wordt.  Ik was trouwens in België.
VRT heeft wel degelijk het signaal uitgezonden.  Al dan niet geleverd aan TV-vlaanderen, dat maakt hier niets uit.

Als wat jij beschijft waar is, dan is TV-vlaanderen met mij een contract aangegaan dat niet afgedekt is door een 'underpinning contract'.

 

Stel ik verkoop jou een onderhoudscontract dat ik je 24U/24 kom takelen.   Maar ik dek die verplichting niet af door een onderliggend contract met een leverancier.    Dan ga ik een contractuele verplichting aan die ik niet kan leveren.  

 

Dus het maakt niet uit dat de rechten aan Eurosport verkocht zijn enz, enz.   In mijn contract staat dat TV vlaanderen zorgt dat ik VRT 1 en Canvas kan kijken tenzij technische storing, overmacht en dergelijke.   Auteursrechten vallen daar niet niet onder!


De VRT koopt de rechten aan voor België/vlaanderen.  Als we dit normaal gaan vinden dan gaan we enkel nog alleen nog programma's zien waarvoor de VRT alle rechten heeft, en dat zijn er niet veel!  Geen buitenlandse reeksen, geen aangekochte (spel)formaten,....

 

aangepast door Skoopy
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...