Ga naar inhoud


Verschil tussen Windows 10 en 11 bij het normale gebruik


Jürgen

Aanbevolen berichten


15 minuten geleden, wanderer zei:

bestaat nog steeds http://www.classicshell.net/  maar wordt niet meer actueel gehouden, is denk ik ook niet nodig

De website is er nog dat wel maar classic shell werkt niet onder Windows 11, daarvoor moet je bij de gene zijn die classic shell hebben over genomen.

 

Staat ook op de website vermeld; https://open-shell.github.io/Open-Shell-Menu/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Penthe zei:

Explorerpatcher maar daar heb je volgens de verhalen elke keer problemen na een Windows 11 update

Dit kan ik wel bevestigen. Explorer patcher werkt best goed tot de update. Ik zit nu met een transparante balk die ik niet meer normaal krijg sinds de laatste update :'). Maar nog altijd beter dan die dikke balk.

 

Edit: overigens, weet iemand wanneer de update komt dat ik Egde eindelijk kan verwijderen? Ik had begrepen dat die er al had moeten zijn maar ik kan het nog steeds niet deinstalleren.

aangepast door Thijs-Rallye
vraagje toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Thijs-Rallye zei:

Edit: overigens, weet iemand wanneer de update komt dat ik Egde eindelijk kan verwijderen? Ik had begrepen dat die er al had moeten zijn maar ik kan het nog steeds niet deinstalleren.

Denk dat je nog wat geduld moet hebben ook ik kan het er nog niet afgooien en heb alle updates. Volgens hun eigen zeggen sturen ze patches tot begin April.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Penthe zei:

Denk dat je nog wat geduld moet hebben ook ik kan het er nog niet afgooien en heb alle updates.

Ahhh, ik dacht dat de deadline 6 maart was vanuit de EU. Dan wacht ik het inderdaad nog even af.

 

Transparante taskbar is inmiddels ook gefixt na het deinstalleren van explorer patcher en herinstalleren daarvan met een nieuwere versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thijs-Rallye zei:

Transparante taskbar is inmiddels ook gefixt na het deinstalleren van explorer patcher en herinstalleren daarvan met een nieuwere versie.

Ik denk dat ik naast Open Shell Menu ook maar die Explorer patcher ga gebruiken dan ben ik tenminste van die lelijke dikke balk af beneden, dan nemen we eventuele probleempjes na een update maar voor lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Penthe zei:

Stardock11 is niet gratis, en om nu voor dat soort tweaks te moeten gaan betalen gaat mij net een stapje te ver.

 

 

Klopt : 8€ voor 1 PC of 18€ voor 5 PCs 😇

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

allemaal flauwekul producten waar veel geld mee verdiend wordt.

wen nu maar aan de nieuwe magnetron anders kun je niet eten.

Nee ik wen niet aan wat me opgedrongen wordt. Men moet gewoon naar de wensen van de gebruikers luisteren. Ik zelf vind Windows 11 super onhandig, onlogish en daarnaast bagger lelijk. Dus ik moet mezelf helemaal gek tweaken en dan nog kom ik niet uit op een wenselijk OS. Ik heb Windows 11 nu hier draaien om op de hoogte te blijven van de vooruitgang maar werk gewoon door met Windows 10 wat nog wel aan mijn wensen voldoet.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we nu allemaal nieuwe verkeersborden zouden krijgen in Nederland dan kan ik dat schisma nog begrijpen maar die paar wijzigingen die er niets toe doen als je met je professionele applicaties in de weer bent op een windows 11 pC die eigenlijk sowieso op de achtergrond hoort, vind ik toch bevreemdend.

Het is altijd een follow with or follow against the flow.

 

 

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als we nu allemaal nieuwe verkeersborden zouden krijgen in Nederland dan kan ik dat schisma nog begrijpen maar die paar wijzigingen die er niets toe doen als je met je professionele applicaties in de weer bent op een windows 11 pC die eigenlijk sowieso op de achtergrond hoort, vind ik toch bevreemdend.

Het is altijd een follow with or follow against the flow.

 

 

 

 

 

OK Tonski jij bent duidelijk voor de FOLLOW WITH the flow.

Dat hoef je niet steeds weer ZO DUIDELIJK te maken hoor, wij hebben het gesnapt.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Pluizebol zei:

 

OK Tonski jij bent duidelijk voor de FOLLOW WITH the flow.

Dat hoef je niet steeds weer ZO DUIDELIJK te maken hoor, wij hebben het gesnapt.

Als je een andere auto koopt dan sloop jij natuurlijk de lichtschakelaar eruit om die op dezelfde plek te zetten als in de vorige auto?? Ik zou me meer zorgen maken over de dingen die je niet ziet in Windows

  • Like 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mojo zei:

Als je een andere auto koopt dan sloop jij natuurlijk de lichtschakelaar eruit om die op dezelfde plek te zetten als in de vorige auto?? Ik zou me meer zorgen maken over de dingen die je niet ziet in Windows

Ik niet ik zou een auto kopen die alles op de zelfde plaats heeft zitten, waarom zou je iets van plek moeten wisselen als mensen het blind kunnen bedienen, dat is gewoon klanten pesten. Dus ook leuk als je 20 rijlessen hebt gehad en je examen ineens in een kompleet andere auto moet doen en je natuurlijk zwaar zakt.

 

Never change a winning team(Die uitspraak is er niet voor niets).

 

En microsoft veranderd en verplaatst bewust dingen zodat ze naderhand weer een hele legio aan boeken kunnen verkopen. Daarom blijf ik ook al jaren ver van Office weg, heb je net alles onder de knie komt er nieuwe versie met alles weer op een andere plek kun je weer overnieuw beginnen. Gelukkig zijn andere Office pakketten  stukken beter geregeld en houden die de logica er ook in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...