Ga naar inhoud


Canal Digitaal versobert aanbod satellietkijker...


Orgeldandri

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Canaldigitaal meldt bij monde van Ingrid Timmer het volgende:

Medio juni worden de zenders TravelXP, Dreamworks en Mezzo van HD naar SD omgezet.

“Deze wijzigingen voortkomen uit het optimaliseren van het gebruik van door ons gebruikte transponders.”

 

Begin juli verdwijnen de zenders NPO Politiek en 192 TV van de satelliet.

 

Door het dalende aantal abonnees wordt het aantal gehuurde transponders terug gebracht om kostendekkend te blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar, bij 192 tv zelf weten ze nog niks???

 

Screenshot_20240517_144834_Messenger.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Orgeldandri zei:

Canal Digitaal versobert aanbod satellietkijker.

 

26 minuten geleden, wanderer zei:

vertel.....

 

26 minuten geleden, ceesv zei:

Canaldigitaal meldt bij monde van Ingrid Timmer het volgende:

Medio juni worden de zenders TravelXP, Dreamworks en Mezzo van HD naar SD omgezet.

“Deze wijzigingen voortkomen uit het optimaliseren van het gebruik van door ons gebruikte transponders.”

 

Begin juli verdwijnen de zenders NPO Politiek en 192 TV van de satelliet.

 

Door het dalende aantal abonnees wordt het aantal gehuurde transponders terug gebracht om kostendekkend te blijven.

Kunnen we nu concluderen dat Orgeldandri en ceesv 1 en dezelfde persoon zijn🤔

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, dat zijn ze niet,  maar orgeldandi had slechts een link vermeld, welke door de forum software wordt geblokkeerd.

De eer voor het brengen van het nieuws komt orgeldandi toe.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Nee, dat zijn ze niet,  maar orgeldandi had slechts een link vermeld, welke door de forum software wordt geblokkeerd.

De eer voor het brengen van het nieuws komt orgeldandi toe.

 

 

Okidoki😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar de trend bij Canaldigitaal is duidelijk, stijgende prijzen, dalend en verschraald aanbod, en vermeerderd inzet naar online voor de Nederlandse markt.

 

Ik heb niet voor niets in december j.l. mijn abonnement sinds ongeveer 1993 beëindigd.

Snel internet maakt Nederlandse TV kijken via satelliet obsoleet.

Het aanbod van de Nederlandse TV is niet om aan te zien, de meeste programma's zijn een belediging van de kijker.

 

Ik ben benieuwd wanneer de SECA codering wegbezuinigd wordt en je verplicht hun CI module dient aan te schaffen.

Voor mij was het de druppel die mijn abonnement deed stoppen, nieuwe zenders die op mijn ontvanger niet meer te zien waren.

 

Andere providers zetten wel in op beter aanbod en alles in HD, terug naar SD voor bijvoorbeeld Mezzo is onvoorstelbaar.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach CDS doet zn best maar; blij dat ik er weg ben.

Eigen schuld, dikke bult.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Gewoon weg bij die club. Ze hebben zich volledig uit de markt geprijsd. Terug naar SD in het HD/UHD tijdperk. Je moet maar durven...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
12 minuten geleden, Satwatcher zei:

Ach Sprietje, er zijn veel meer bronnen dan alleen dit forum om dergelijke artikelen te kunnen maken.

Ook bronnen met informatie van schotelbezitters aan de randen van Europa die melding hebben gedaan hoe de ontvangst op de nieuwe satelliet is?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die transponderwissel staat op de site van canaal digitaal ook, enkel niet van npo politiek en 192 tv.

Maar het zou mij niet verbazen, dat binnen ik weet niet hoelang, satelliet wordt gestopt.

Stel je voor dat enkel nog npo en commerciële zenders erop zitten, wie zou daarvoor nog betalen, als je meer krijgt via glas, kabel enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...