Mojo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 39 minuten geleden, Tonskidutch zei: DEE-escaleren wordt overal geleerd. Knuppel over de hersenpan worden ze ook heel rustig van. 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ja nu is het echter zo dat je geen geweld mag gebruiken en zelfs niet mag intimideren. Je kan beter, meer investeren in opvoeding en scholing. soms wordt ik er wel droevig van hoor True Spandau Ballet
Mojo Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 18 minuten geleden, Tonskidutch zei: soms wordt ik er wel droevig van hoor Ja, ik ook maar ik weiger mezelf te laten terroriseren door deze personen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 17 uren geleden Een grapje mag ook al niet meer. 🙄 Die heeft haar vlucht gemist. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1068089327/eindhoven-airport-kort-dicht-na-valse-bommelding-vrouw-opgepakt Een vrouw gaf vrijdagochtend in een vliegtuig op Eindhoven Airport aan dat zij een bom in haar ruimbagage had, maar er bleek niets in haar tas te zitten. Dat bevestigt een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee na berichtgeving van Omroep Brabant. De vrouw is opgepakt voor de valse bommelding. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden 4 uren geleden, Tonskidutch zei: DEE-escaleren wordt overal geleerd. dat kan toch ook met een flinke straal ijskoud water 😈 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: Een grapje mag ook al niet meer. 🙄 Die heeft haar vlucht gemist. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1068089327/eindhoven-airport-kort-dicht-na-valse-bommelding-vrouw-opgepakt Een vrouw gaf vrijdagochtend in een vliegtuig op Eindhoven Airport aan dat zij een bom in haar ruimbagage had, maar er bleek niets in haar tas te zitten. Dat bevestigt een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee na berichtgeving van Omroep Brabant. De vrouw is opgepakt voor de valse bommelding. IQ 70 maar ze heeft internet gehaald en krijgt 100.000 volgers met inkomsten voor onzin. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden https://www.nu.nl/buitenland/6355258/vs-verzoekt-stockholm-per-brief-zich-niet-langer-in-te-zetten-voor-diversiteit.html#nujij Trump wil de hele wereld regeren per decreet? Tekenen van seniliteit? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Pionewbie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Tja, koning van de USA, leider van de christelijke kerk en keizer van de wereld. Zijn grootheidswaanzin kent geen grenzen.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden En ze dachten dat Biden niet meer in staat was om.......... Nou ja oude koeien uit de sloot halen, waar van der Plas en Mona Keijzer weer eens "wijn bij het water" moeten doen. True Spandau Ballet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen