Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 06:39 Geplaatst: gisteren om 06:39 10 uren geleden, gerrit B zei: Echter in zijn eigen land is hij de redder van de arbeider en wordt hij door grote groepen als een held vereerd de populariteit van hem staat echter op het diepst ooit van alle Amerikaanse presidenten. 1 Life Is A Minestrone 10 CC
Mojo Geplaatst: gisteren om 07:35 Geplaatst: gisteren om 07:35 55 minuten geleden, Tonskidutch zei: de populariteit van hem staat echter op het diepst ooit van alle Amerikaanse presidenten. Fake news dat door democraten wordt verspreid. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 08:19 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 08:19 Het grote probleem van deze tijd, er zijn (bijna) geen echte onafhankelijke journalisten meer. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:30 Geplaatst: gisteren om 08:30 https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/artikel/5506294/trump-minder-geliefd-dan-andere-presidenten-na-eerste-100-dagen ik weet niet of je het op de diverse kanalen ook in het buitenland had gezien, maar dit is naast alle protesten tegen 'm toch wel duidelijk. Life Is A Minestrone 10 CC
gerrit B Geplaatst: gisteren om 08:49 Geplaatst: gisteren om 08:49 1 uur terug, Mojo zei: Fake news dat door democraten wordt verspreid. Zo wordt dat idd. door zijn aanhangers gezien. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:31 Geplaatst: gisteren om 09:31 https://tweakers.net/reviews/13236/groot-probleem-met-nieuwe-ai-modellen-ze-vertellen-je-meer-onzin.html interessant stuk om te lezen, overigens een bekende historicus had ook al heel wat fouten gevonden bij vragen aan chatgpt, er klopt nog niet veel van, dus gebruik het niet voor je promotie als doctor. Life Is A Minestrone 10 CC
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:17 Auteur Moderator Geplaatst: gisteren om 10:17 Op 10-5-2025 om 08:36, Eduard07 zei: https://www.nu.nl/buitenland/6355258/vs-verzoekt-stockholm-per-brief-zich-niet-langer-in-te-zetten-voor-diversiteit.html#nujij Trump wil de hele wereld regeren per decreet? Tekenen van seniliteit? Bedenk, dat het op zich een tegenbeweging is van het woke beleid van de Biden regering. Toen was woke min of meer verplicht. Ik zal wel een oude boze (oudere jongere) witte (blanke) man zijn, maar dat woke gedoe, daar heb ik niets mee. Hier een bericht over het resultaat van woke beleid. https://www.tzum.info/2025/05/nieuws-muffe-witte-joris-van-os-komt-niet-aan-de-bak-bij-uitgeverijen-maar-als-sadiqa-almakhadie-vechten-ze-om-zijn-roman/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: gisteren om 15:53 Geplaatst: gisteren om 15:53 Trump heeft de oorlog niet in 1 dag bestreden. De eieren zijn, indien te zacht gekookt, liquid gold. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 15:57 Geplaatst: gisteren om 15:57 9 uren geleden, Tonskidutch zei: de populariteit van hem staat echter op het diepst ooit van alle Amerikaanse presidenten. https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/exclusief-meeste-amerikanen-zien-trump-als-gevaarlijke-dictator En we zijn er (helaas) nog niet.... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: gisteren om 17:19 Geplaatst: gisteren om 17:19 Ik heb moeite met een totaal geschift figuur die de democratie vernietigt. Maar ook met het begrip woke. Wat ik er zo over lees betekent het rekening houden met anders denkenden, anderen die problemen hebben met hun geslacht of wat dan ook op het gebied van vrij denken. Zit ik mis en is het iets extreem ergs? Zoiets als Nazi zijn of dol op Poetin en ander tuig? 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: gisteren om 18:21 Geplaatst: gisteren om 18:21 Woke is volgens mij het onder de aandacht brengen van ongelijkheden tussen verschillende groepen en het opkomen voor deze vaak minderheidsgroepen. Dat dit gebeurd is denk ik gewoon een goed iets alleen slaat dit als zo vaak veel en veel te ver door en wordt dit nu overal te pas en te onpas voor gebruikt. Meen me nl. nog een actie te herinneren waar men een schilderij weg ging halen omdat er te veel witte mannen op stonden en dan vraag ik me toch af waar men mee bezig is. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: gisteren om 18:32 Geplaatst: gisteren om 18:32 Is dat niet woke maar gewoon waanzin wat niets met woke te maken heeft? Zoals je voetbalfans hebt en idioten die bij voetbalwedstrijden met zwaar vuurwerk gooien? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
moonchild Geplaatst: gisteren om 18:49 Geplaatst: gisteren om 18:49 Hier moest ik dus wel even van schrikken: menu van alle foodtrucks op het terrein van TU Delft in 2030 verplicht 100 % vegetarisch! https://delta.tudelft.nl/article/dit-is-waarom-de-foodtruck-de-griekse-olijf-niet-meer-op-de-campus-staat-het-is-slikken-of-stikken Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: gisteren om 19:12 Geplaatst: gisteren om 19:12 37 minuten geleden, minplus zei: Zoals je voetbalfans hebt en idioten die bij voetbalwedstrijden met zwaar vuurwerk gooien? dat heeft dus niets met woke te maken maar uitsluitend met asociaal gedrag. 21 minuten geleden, moonchild zei: menu van alle foodtrucks op het terrein van TU Delft in 2030 verplicht 100 % vegetarisch! Dat is dus wel woke. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: gisteren om 19:29 Geplaatst: gisteren om 19:29 Woke betekent dus doorgedraaid? Zag het heel anders. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen