AEO Geplaatst: maandag om 18:23 Geplaatst: maandag om 18:23 https://t.me/beholdisraelchannel/61092 Maar volgens ons NOS journaal was hij een journalist, en Israël wilde hem het zwijgen opleggen. De NOS, voor het nieuws over Gaza kunnen we dan net zo goed naar Aljazeera gaan kijken. https://t.me/israeltoday_nl/9766 Deze "journalist" vond de terreurdaden van 7 oktober 2023 fantastisch! https://t.me/israeltoday_nl/9763?single Maar dat zullen ze bij ons NOS journaal dus nooit laten zien. Tja, behoorlijk betrouwbaar dus, de NOS. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 10:09 Geplaatst: dinsdag om 10:09 (aangepast) 15 uren geleden, AEO zei: Deze "journalist" vond de terreurdaden van 7 oktober 2023 fantastisch! Zo lopen er in Nederland ook nog een hoop rond. 19 uren geleden, minplus zei: Het 1e zinnige wat ze gedaan heeft. Onzin. Valt me tegen van haar. Die D. Bob is een gewoon een enorme ....... (zelf iets lelijks invullen). dinsdag om 10:10 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: dinsdag om 16:59 Geplaatst: dinsdag om 16:59 Mee eens dat D. B. volkomen overdreef. Dom mens. Blijf erbij dat ik D, Y. nog niet eerder iets zinnigs heb zien doen. Dom mens. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:03 Geplaatst: gisteren om 08:03 Tijden geleden hielden domme mensen hun mond, dan valt domheid niet op 😁 Opzij Herman van Veen
AEO Geplaatst: gisteren om 08:32 Geplaatst: gisteren om 08:32 https://t.me/beholdisraelchannel/61171 De markt van Gaza tegenwoordig. Deze beelden doen mij denken aan de markt in Gaza in 1974 en 1977, want toen heb ik er zelf rondgekeken. Het is er al net zo onhygiënisch als destijds, het vlees hing er toen ook aan haken zonder koeling, en er zaten enorme zwermen vliegen op. In 1974 nam ik de bus van Ashkelon naar Gaza. Dat was gewoon een lijnbus van Egged, die door heel Israël busverbindingen uitvoert. Toen ik echter terug wilde en ik bij de bushalte stond te wachten, stopte er een jeep van het Israëlische leger. De soldaten vroegen mij waar ik vandaan kwam en wat ik daar deed. Ik vertelde ze dat ik op de bus naar Ashkelon aan het wachten was na in Gaza te hebben rondgekeken. Eén van de soldaten keek op zijn horloge en zag dat de laatste bus al was geweest. Hij zei dat er geen bus meer was en dat het hier niet veilig was als het donker werd. Ze boden mij aan om in te stappen, en zij zouden mij naar een andere bushalte brengen waar ik nog wel een bus kon vinden. In Israël is alles gericht op veiligheid, ze willen voorkomen dat toeristen iets overkomt. Ik was erg blij met hun aanbod. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Mojo Geplaatst: gisteren om 09:07 Geplaatst: gisteren om 09:07 1 uur terug, Tonskidutch zei: Tijden geleden hielden domme mensen hun mond, dan valt domheid niet op 😁 Precies! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
dutchandrew Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden https://www.telegraaf.nl/buitenland/gevangene-29-die-300-kilo-weegt-veroorzaakt-commotie-in-oostenrijk-kost-de-staat-55.000-euro-per-maand/83582415.html
gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden De laatste tijd al geen boetes meer ontvangen van 1 tot 3 km te snel gereden en nu is het dus ook bekend waarom niet. Meerdere flitspalen uit na hack bij de overheid De overheid wil niet zeggen om welke flitspalen het gaat maar de geruchten gaan dat het om alle snelheidstrajecten zou gaan en alle vast opgestelde flitspalen en alle mobiele palen langs A en N wegen. Vraag ik me toch af "zou er een adres zijn waar we kunnen doneren zodat ze die flitspalen wat vaker kunnen gaan hacken"? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
AEO Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ja, te snel rijden, wat win je daarmee? 1 minuut? Misschien 5 minuten? In ons kleine landje schiet het niet echt op. De afstanden zijn te kort om echte tijdswinst te behalen. De meeste ongelukken worden veroorzaakt door te hoge snelheid, telefoon in de hand of door alcohol. Als iedereen zich gewoon aan de regels zou houden, zouden er veel minder ongelukken zijn. Jaren geleden reed ik eens op de A1 ter hoogte van knooppunt Eemnes. De matrixborden gaven 90 aan. Ik ga daar niet meteen voor remmen, maar ik laat het gas los, en dan even verder 70, en weer laat ik het gas los tot 70. Daarna 50, enz. Op het moment dat ik bij 90 het gas los liet, zat er iemand achter mij die me meteen vol gas met hoge snelheid ging inhalen, want hij vond het niet nodig om de matrixborden op te volgen. Even later, een paar honderd meter voor mij knalde hij keihard op het verkeer dat daar nog maar 50 mocht rijden. Niet alleen zijn eigen dure BMW totaal in de prak, maar ook enkele andere auto's. Dat soort idioten verpest het ook voor ons. Verzekeringspremies zouden veel lager kunnen zijn voor iedereen als er minder ongelukken gebeuren. Het valt mij op dat het heel vaak BMW, Audi en Volkswagens zijn, die veel te snel en vaak agressief rijden. De maatschappelijke kosten van agressief gedrag op de weg zijn erg hoog: Meer brandstofverbruik zorgt voor hogere prijzen aan de pomp. Meer zorgkosten door de vele gewonden, waardoor we allemaal meer premie moeten betalen, afgezien nog van al het leed dat wordt veroorzaakt! Hogere verzekeringspremie voor voertuigen. Zonde van al dat teveel betaalde geld, ik zou dat toch voor leukere dingen willen gebruiken. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Psychosammie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 12 uren geleden, dutchandrew zei: https://www.telegraaf.nl/buitenland/gevangene-29-die-300-kilo-weegt-veroorzaakt-commotie-in-oostenrijk-kost-de-staat-55.000-euro-per-maand/83582415.html Ik heb toch een ander beeld bij een drugs runner 🤣 Mooi gelegenheid om 200 kilo af te vallen daar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 15 minuten geleden, AEO zei: Ja, te snel rijden, wat win je daarmee? 1 minuut? Misschien 5 minuten? In ons kleine landje schiet het niet echt op. De afstanden zijn te kort om echte tijdswinst te behalen. Ja ja, daar gaan weer. Het gaat niet om tijdwinst. Je wil gewoon lekker doorrijden. Dat getrut in NL, slaapverwekkend gewoon. Woon ik ook nog in de regio Amsterdam waar je maar 30 mag. Gewoon niet te doen. Gelukkig doen vrij weinig mensen dat. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Kabeltje87 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
AEO Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Lekker doorrijden? Ik denk eerder dat het bij velen dan toch haantjesgedrag is, en dat veroorzaakt ongelukken. Het is vooral agressie in het verkeer dat funest is. Daar wens ik niet aan mee te doen. Als de limiet 50 is in de bebouwde kom, dan rij ik 50. Zit er iemand met een grote asobak op mijn bumper, dan heeft hij pech, de limiet is 50. Ik laat me daar niet door opjagen. Het probleem met de boetes is, dat mensen die heel veel geld verdienen er nauwelijks door geraakt worden, terwijl iemand die minder bedeeld is door diezelfde boete keihard getroffen wordt. In Finland hangt de boete mede af van je inkomen, eigenlijk is dat wel eerlijker. Als iemand iets te hard rijdt is er dan nog een correctiefactor, dus dan valt het wel mee. Het gebeurt ons allemaal wel eens dat je per ongeluk iets te snel gaat, maar daar gaat het hier niet om. Als ik op de snelweg 100 ga, en iemand racet voorbij met 150, dan mag dat best met een flinke sanctie bestraft worden. Verkeersregels zijn er om veilig thuis te komen. Wie haast heeft kan ook 10 minuten eerder van huis gaan. Een auto is bedoeld als vervoermiddel, niet om als een projectiel over de openbare weg laag te vliegen. Voor mij is de auto ook geen statussymbool. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 19 minuten geleden, AEO zei: In Finland hangt de boete mede af van je inkomen, eigenlijk is dat wel eerlijker. Sinds wanneer is rechtsongelijkheid eerlijk? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 4 uren geleden, AEO zei: Jaren geleden reed ik eens op de A1 ter hoogte van knooppunt Eemnes. De matrixborden gaven 90 aan. Ik ga daar niet meteen voor remmen, maar ik laat het gas los, en dan even verder 70, en weer laat ik het gas los tot 70. Daarna 50, enz. Ik rij dus op de cruisecontrol zodat ik dus nooit per ongeluk te snel kan rijden maar ipv. het gas los te laten tik ik dus een keer op de bediening en de auto gaat 10 km minder snel rijden of als de voorganger afremt dan remt mijn auto ook automatisch om voldoende afstand te bewaren. Echter het komt toch regelmatig voor (wel zeker 3 a 4 keer per jaar) dat ondanks dat je het gas hebt losgelaten / de cruisecontrol op de juiste snelheid hebt ingesteld je al bijna op de juiste snelheid bent maar je in de tussentijd toch al geflitst bent. Dat heeft dus niets met agressief rijden, haantjes gedrag of wat dan ook te maken en heeft ook totaal niets met verkeersveiligheid te maken maar alleen maar met het spekken van de staatskas en als je 60.000 Km per jaar maakt dan loop je nu eenmaal gewoon vaker het risico om geflitst te worden. Ik maak wel elke keer bezwaar tegen de boete onder het motto van "laat ze er dan ook maar wat voor doen" en moet zeggen dat de boete toch ook al een paar keer is komen te vervallen. 1 uur geleden, AEO zei: Het gebeurt ons allemaal wel eens dat je per ongeluk iets te snel gaat, maar daar gaat het hier niet om daar gaat het dus juist wel om zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen