D.Quijote Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden @Drs. IJzerbout Vrije bar vandaag ? M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 5 minuten geleden, D.Quijote zei: @Drs. IJzerbout Vrije bar vandaag ? Helaas, ben een paar dagen op reis. 8 minuten geleden, minplus zei: En, hoe is Max geëindigd? Als je van Sprietje niks hoort is ie niet op de eerste plaats of heeft geen sensationele inhaalmanoeuvres uitgehaald. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Max gefinshed als gestart, 4e. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heeft er nog iemand iemand ingehaald? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden iedereen heeft iedereen ingehaald of werd ingehaald.Was een zootje van een koers Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 minuut geleden, bellejt zei: Was een zootje van een koers Waren ze op de fiets dan?😁 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: Helaas, ben een paar dagen op reis. Als je van Sprietje niks hoort is ie niet op de eerste plaats of heeft geen sensationele inhaalmanoeuvres uitgehaald. Max heeft vele ronden op kop gereden.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dat is niet moeilijk als je nog niet in de pits bent geweest. Stay delulu !
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dat is niet moeilijk als je nog niet in de pits bent geweest. Volgend jaar komt er nog een regeltje bij om het spannend te maken. Je moet dan minimaal 2 rondes achteruit gereden hebben. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 😎 Wordt Monaco ook nog eens leuk. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik kan er verder niet over mee praten. Heb de race niet gezien. Stay delulu !
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zojuist, Drs. IJzerbout zei: Ik kan er verder niet over mee praten. Heb de race niet gezien. Lucky basterd🤐 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Heb je het gevoel dat je iets gemist hebt? Ik niet. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 18 minuten geleden, Sprietje zei: Max heeft vele ronden op kop gereden. Volgens mij wachtte ze op een safety car of code rood, die niet kwam. 2 uren geleden aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 14 minuten geleden, Con zei: Volgens mij wachtte ze Is Max een vrouw? 😳😳😳 Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen