Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@AEO: Ik denk dat jij het bij het rechte eind hebt en dat Israël niet alleen zichzelf maar ook anderen heeft gered (voorlopig).

Dat het heel erg is voor de mensen in Iran staat buiten kijf maar met zo'n **&^%$% aan de macht in Iran is onze veiligheid niet gegarandeerd

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Geen enkele oorlog is ooit goed geweest voor de bevolking. Niet daar en ook niet hier. Laten we het daar maar op houden, toch?

Empire State Of Mind (part II) broken down

Alicia Keys

Geplaatst:

Ik denk dat het een zegen voor Iran is als het regime valt, het volk wordt al sinds 1979 met bruut geweld onderdrukt.

• Like 2

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

Ik heb ondergedoken kinderen van oppositieleiders en doodnormale docenten jarenlang financieel gesteund al sinds 1994.

Maar je moet dan wel ook zelf initiatief tonen.

Die Iraanse jonge vrouw die in haar slipje op straat loopt, maakt wel een punt maar dat zet geen zoden aan de dijk

Empire State Of Mind (part II) broken down

Alicia Keys

Geplaatst:
23 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik denk eerder dat ie olie op het vuur aan het gooien is. 

Plus het feit dat hij graag met de eer ervan door gaat, ook al hebben anderen het vuile werk opgeknapt.

Een "loser"  met het verstand en woordenschat van een kind. 

Ook al laat Trump een puinhoop achter in de halve wereld, dan nog kan hem dat niks schelen als hij uiteindelijk maar kan zeggen: "It doesn't matter. WE won."

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Tsja, daar zeg je zoiets..... Het volk moet wel willen vechten voor veranderingen

Geplaatst:
12 minuten geleden, Mojo zei:

Tsja, daar zeg je zoiets..... Het volk moet wel willen vechten voor veranderingen

Bij een meedogenloze dictator die alles rond zijn machtspositie heeft dichtgetimmerd en de eenzame demonstrant gelijk laat martelen, gevangen zetten of - zoals in Iran - meteen laat ophangen, is dat geen eenvoudige zaak. Wantrouwen is het fundament van alles. In zelfs de Revolutionaire Garde zal het niet anders zijn.

Loekasjenko lijkt inmiddels ook onaantastbaar. Eentje tegen miljoenen, en toch de sterkste.

Ghomenei idem dito.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
1 uur geleden, Eduard07 zei:

Loekasjenko lijkt inmiddels ook onaantastbaar.

Dat was die ene in Roemenie ook

• Like 1

Geplaatst:
4 uren geleden, Eduard07 zei:

Plus het feit dat hij graag met de eer ervan door gaat, ook al hebben anderen het vuile werk opgeknapt.

Een "loser"  met het verstand en woordenschat van een kind. 

Ook al laat Trump een puinhoop achter in de halve wereld, dan nog kan hem dat niks schelen als hij uiteindelijk maar kan zeggen: "It doesn't matter. WE won."

Trump zit op die plek omdat een meerderheid van de Americanen voor hem heeft gekozen, dat is een feit.

Deze Egotripper zit er maar voor een ding..... er zelf en zijn familie heel maar dan ook heel veel beter van worden. Hij droomt al van een nieuwe Trump Tower in Teheran en een Trump Resort aan de diverse kustplaatsen in Iran.

Wanneer America mee gaat doen met aanvallen op Iran is dit zijn enige beweegrede volgens mij.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:
6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik heb ondergedoken kinderen van oppositieleiders en doodnormale docenten jarenlang financieel gesteund al sinds 1994.

Die Iraanse jonge vrouw die in haar slipje op straat loopt, maakt wel een punt maar dat zet geen zoden aan de dijk

Ze heeft wel een gigantisch effect gehad wereldwijd en erop gewezen hoe erg het daar is met haar leven als inzet.

Leeft ze nog?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst: (aangepast)

De  tv zenders van IRIB zijn gehackt op satelliet!  en toonden tijdelijk andere beelden. 

De onderzoeken  tonen aan dat de hack van de staatstelevisie heeft plaatsgevonden via de Intelsat-satelliet. Het lijkt erop dat er een krachtiger destructief signaal is verzonden dan het uplink-signaal van de staatstelevisie naar de Intelsat 902-satelliet (nieuwe naam: Intelsat 39), die precies met de PID van de zenders van de staatstelevisie andere inhoud heeft uitgezonden. Momenteel is dit probleem opgelost en zijn de zenders teruggekeerd naar hun vorige staat.

Het is vermeldenswaard dat de aardse tv zenders van sommige steden in Iran de zenders van de staatstelevisie via de Intelsat-satelliet ontvangen en dit daarom ook daar was te zien.

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:

Het blijft toch belachelijk dat er geen enkele vorm van authenticatie nodig is om zo'n transponder open te sturen. Letterlijk een signaal er op zetten of een sterker signaal (wegdrukken) is alles wat nodig is. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

• Moderator
Geplaatst:

Dat is het principe van een transponder, in basis een frequentie omzetter zonder dat de payload bewerkt wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 uur terug, Codx zei:

Het blijft toch belachelijk dat er geen enkele vorm van authenticatie nodig is om zo'n transponder open te sturen

Vroeger kon je de fiets gewoon buiten niet op slot laten staan want stelen deed men niet. De oudere satellieten hebben geen slot omdat je gewoon afspraken respecteert. De nieuwere satellieten hebben wel een beveiliging.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen