Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden En ze zijn (nog steeds) niet gestart. Wij zitten hier met ruim 40° en daar een plensbui. System Administrator (niet van deze site)
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Tja, het duurt wel erg lang. Ik heb al een extra fles wijn moeten laten aanrukken. Ik zit comfortabel in mijn zetel voor de tv.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Nieuwe poging, 16:20 uur. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb een 5 liter pak, genoeg reserve dus 😄 System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 5 minuten geleden, Sprietje zei: Tja, het duurt wel erg lang. Ik heb al een extra fles wijn moeten laten aanrukken. Ik zit comfortabel in mijn zetel voor de tv. Denk aan je bloeddruk, Sprietje! Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 6 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Denk aan je bloeddruk, Sprietje! Die is 80 over 120 dus helemaal in orde.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Verstappen is hard bezig toch een podiumplaats te bemachtigen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden En niet gelukt System Administrator (niet van deze site)
Alventali Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Goeie start van Piastri en goed uitgereden En vanaf daar beetje makke race inderdaad. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Big fellow Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ze hadden gewoon moeten starten toen het nog een beetje regende. Er waren teams die hun wagens een configuratie hadden gegeven die hier rekening mee hield. De beslissing van de wedstrijdleiding om een "droge" race te "creëren" was 100% in het nadeel van die teams. Als de fia dit had aangekondigd voor de kwalificatie gisteren, dan waren er zeker teams geweest die hun setup anders hadden gezet ........ “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
bellejt Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden zo zie je weer eens wat de rol van de FIA is in het kampioenschap. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 53 minuten geleden Geplaatst: 53 minuten geleden 2 uren geleden, Sprietje zei: Die is 80 over 120 dus helemaal in orde. Dat is voor mensen op hoge leefdheid 😂 aan de lage kant. 1 Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 47 minuten geleden Geplaatst: 47 minuten geleden Ik heb de wedstrijd niet gezien. Heb naar de Tour de France gekeken. Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen