Jan Ambers Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Is een begeleider in overtreding als.. als hij de GSM/GPS vasthoudt?
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dat ligt aan wie hij of zij begeleidt en onder welke omstandigheden er een GSM/GPS vastgehouden wordt. Proemevlaai Janse Bagge Bend
Psychosammie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Is het gek als ik hier geen chocola van kan maken? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Blindengeleide? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Google maps aan het gebruiken om te weten waar ze naar toe moeten? Had het zelf vorig jaar in Amsterdam. Moest aan het werk in een winkel en loop naar binnen, drink een kop koffie aan ga aan het werk. Uiteindelijk werk klaar maar stap zonder er erg in te hebben aan de andere kant weer uit de winkel. Ik wist dat het de deur uit en dan goed 200m naar links en dan de straat in waar mijn auto stond, maar plots de gehele straat weg 😲 Nou kan je vertellen dat je dan aan het dwalen komt want elke gracht lijkt hetzelfde. Maar had gelukkig een foto gemaakt van de parkeerzuil, dus een scanauto aangehouden en gevraagd waar die zuil zou staan omdat ik mijn auto kwijt was en zo met Google maps mijn auto teruggevonden. 2 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Jan Ambers Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Psycho: 't is m'n vrouw die de GSM op Waze heeft staan
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Ik snap nog steeds de vraag niet. In Nederland mag een vrouw een gsm vasthouden als begeleider. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, gerrit B zei: en zo met Google maps mijn auto teruggevonden Google Maps kan je parkeerlocatie opslaan. Of je stelt nogmaals de route in waarmee je naar de winkel bent gekomen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Die winkel was ik al 3 of 4 keer langs gekomen op zoek naar een parkeerplaats, dus die wist ik wel te vinden. Had alleen een foto van de zuil gemaakt zodat ik de eindtijd van het parkeren niet zou vergeten en dat was dus mijn geluk. Alleen zie je dan alleen een nummer van de zuil en zie dan maar eens te achterhalen waar die zuil ergens staat. Maar dat wist gelukkig de persoon in de scanauto. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen