Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 09:34 Geplaatst: gisteren om 09:34 Is een begeleider in overtreding als.. als hij de GSM/GPS vasthoudt?
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:07 Geplaatst: gisteren om 10:07 Dat ligt aan wie hij of zij begeleidt en onder welke omstandigheden er een GSM/GPS vastgehouden wordt. We Will Meet Again Ozark Henry
Psychosammie Geplaatst: gisteren om 11:01 Geplaatst: gisteren om 11:01 Is het gek als ik hier geen chocola van kan maken? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 11:04 Moderator Geplaatst: gisteren om 11:04 Blindengeleide? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: gisteren om 12:19 Geplaatst: gisteren om 12:19 (aangepast) Google maps aan het gebruiken om te weten waar ze naar toe moeten? Had het zelf vorig jaar in Amsterdam. Moest aan het werk in een winkel en loop naar binnen, drink een kop koffie aan ga aan het werk. Uiteindelijk werk klaar maar stap zonder er erg in te hebben aan de andere kant weer uit de winkel. Ik wist dat het de deur uit en dan goed 200m naar links en dan de straat in waar mijn auto stond, maar plots de gehele straat weg 😲 Nou kan je vertellen dat je dan aan het dwalen komt want elke gracht lijkt hetzelfde. Maar had gelukkig een foto gemaakt van de parkeerzuil, dus een scanauto aangehouden en gevraagd waar die zuil zou staan omdat ik mijn auto kwijt was en zo met Google maps mijn auto teruggevonden. gisteren om 12:29 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 12:24 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:24 Psycho: 't is m'n vrouw die de GSM op Waze heeft staan
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 12:46 Moderator Geplaatst: gisteren om 12:46 Ik snap nog steeds de vraag niet. In Nederland mag een vrouw een gsm vasthouden als begeleider. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: gisteren om 13:20 Geplaatst: gisteren om 13:20 1 uur terug, gerrit B zei: en zo met Google maps mijn auto teruggevonden Google Maps kan je parkeerlocatie opslaan. Of je stelt nogmaals de route in waarmee je naar de winkel bent gekomen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gerrit B Geplaatst: gisteren om 14:07 Geplaatst: gisteren om 14:07 Die winkel was ik al 3 of 4 keer langs gekomen op zoek naar een parkeerplaats, dus die wist ik wel te vinden. Had alleen een foto van de zuil gemaakt zodat ik de eindtijd van het parkeren niet zou vergeten en dat was dus mijn geluk. Alleen zie je dan alleen een nummer van de zuil en zie dan maar eens te achterhalen waar die zuil ergens staat. Maar dat wist gelukkig de persoon in de scanauto. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 15:11 Moderator Geplaatst: gisteren om 15:11 Mijn auto vertelt mijn auto app online waar die staat. De app vertelt mij daarna hoe ik naar de auto kan komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden @gerrit B je hoort wel vaker dat senioren de weg terug niet meer kunnen vinden. 😂 Sorry, ik moest hem inkoppen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 19 uren geleden, Jan Ambers zei: Psycho: 't is m'n vrouw die de GSM op Waze heeft staan Of je nu door haar gekwebbel wordt afgeleid of door Waze of door beide ? 😁 We Will Meet Again Ozark Henry
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Moderator Geplaatst: 10 uren geleden Wat is waze? Zal er ook nog vanaf hangen in welk land je waze zich bevindt, dat vertelt de vraagsteller niet. Flitsmeister en Waze verboden. Dat zegt CBR-directeur Alexander Pechtold in het NPO Radio 2-programma Ruud de Soleil met Ruud de Wild. De CBR-directeur bevestigt: 'Ja, vooral in Frankrijk, Duitsland en Zwitserland is het echt verboden.22.07.2025 Je riskeert zelfs een zware boete. In België zijn radardetectors verboden. Gebruik je een flitsapp terwijl je door Duitsland rijdt? Dan riskeer je een boete van €75. In Frankrijk zijn ze wat strenger en riskeer je een boete van maar liefst €1500 als je betrapt wordt door een agent of camera. Kortom, je kan je maar beter goed op de hoogte zijn van de regels over flitsapps als je door een ander land heen rijdt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
trust Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 21 uren geleden, Psychosammie zei: Google Maps kan je parkeerlocatie opslaan. Of je stelt nogmaals de route in waarmee je naar de winkel bent gekomen. Als ik op mijn iPhone de map KAARTEN open laat die zien waar mijn auto staat en kan ik de route er naartoe aanklikken Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Als je te onnozel bent om je auto terug te vinden zou ik helemaal geen auto meer rijden. Verder zou ik me gewoon aan de verkeersregels houden. Dan heb je helemaal geen wazige Waze nodig. Doe je dat dan toch door er met allerlei trucjes onderuit te willen komen, dan ben je gewoon een onbenul. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen