Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Hoi, ja het zal wel met smaak te maken hebben, maar daar gaat het me niet om. Ik wil weten of die folies die fabrieksmatig erop zitten te verwijderen zijn. Ik heb diverse youtubes gezien over het verwijderen met een bekende glasreiniger met een ammoniak aandeel erin... Dat lijkt goed te gaan, tot je aan de achterruit komt die niet echt goed toegankelijk is en ook de verwarming strips eronder zitten. enkel als voorbeeld een plaatje van wat ik bedoel The Ladder Röyksopp
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) lukt meestal goed met een gaardroger (feuhn) en continue verwarmen en voorzichtig stukje per stukje lostrekken 8 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Skoopy Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden En daarna lijmresten met een solvent verwijderen. Opletten dat dit solvent enkel het glas raakt. Opletten voor de rubbers, raam goed wassen voor je het open doet,...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden En dan is er altijd nog WD-40. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Lijmresten, die kan je eenvoudig met wasbenzine weghalen. System Administrator (niet van deze site)
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Is wel de vraag of er echt folie op zit of dat het gewoon getinte ruiten zijn? Hier hebben alle 4 auto's getint glas en geen folie en daar kun je dus ook niets aan veranderen naast de gehele ruit vervangen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik zou er gewoon een gasbrander opzetten. Daarmee moet het lukken. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Dit is een tester om er achter te komen of er folie op de ruit zit of dat het een getinte ruit is. 1 tikje op de ruit is meestal al voldoende, blijft het glas als 1 plaat en kun je de ruit nog bedienen dan zit er waarschijnlijk folie op de ruit. Barst hij in 100.000 stukjes dan was het een getinte ruit. Kleine kans kan ook nog dat het een gelaagde ruit is, dan heb je een laag glas, folie en weer een laag glas, maar meestal zie je dat alleen in de duurdere modellen auto's en heb je dan ook ruiten die vaak 8mm of dikker zijn. Maar die folie kun je dus ook niet zelf vervangen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen