Big fellow Geplaatst: 31 december 2025 Geplaatst: 31 december 2025 Dat het maar een goed jaar mag worden, met veel geluk en gezondheid. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Beheerder Michel Geplaatst: 31 december 2025 Beheerder Geplaatst: 31 december 2025 Vooral dat laatste. Dat mis je pas als je het niet meer hebt. Iedereen een gezond, positief en gelukkig nieuwjaar gewenst! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Moderator Geplaatst: 16 uren geleden Ik sluit mij hierbij aan! Ik wens iedereen een gezond en voorspoedig 2026, mag het jaar jullie wensen en dromen in vervulling laten gaan! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator wiz Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Ik ook, ik wens iedereen een gezond en voorspoedig nieuwjaar! VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Pionewbie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik wens iedereen voorspoed en goede gezondheid voor 2026.
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden aan elkeen een fijn jaar toegewenst vanuit belgie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jagerman Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Aan ieder, EEN GELUKKIG EN VOORAL EEN GEZOND 2026 !!! jagerman
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ook van mij aan alle leden en lezers een vrolijk nieuwjaar. Black Coffee All Saints, Mark Stent
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen