JoeC Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 17 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: In Dubai nu op the Palm is het 5* Fermont hotel door een bom getroffen. ik begrijp niet wat daar de zin van is. Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat?
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Had je nu maar naar Buitenhof gekeken. Inzake de inschattingen van een Generaal AD. Ondoordacht en zelfs niet eens legitiem. Angy Baby Helen Reddy
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden 49 minuten geleden, JoeC zei: Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat? Ik ben ooit eens in dat hotel geweest en was uitgenodigd voor een etentje door mijn oude baas uit Duitsland. Hij was met vakantie in dat hotel met z’n vrouw. We hebben daar toen gegeten. Ik herinner me het als één van de meest luxurieuze hotels op the Palm en was zwaar onder de indruk. Maar dat is zeker een jaar of 5 geleden. Van die gouden letters weet ik niet. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen