Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

In Dubai nu op the Palm is het 5* Fermont hotel door een bom getroffen. 
ik begrijp niet wat daar de zin van is.

Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat?

Geplaatst:
49 minuten geleden, JoeC zei:

Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat?

Ik ben ooit eens in dat hotel geweest en was uitgenodigd voor een etentje door mijn oude baas uit Duitsland. Hij was met vakantie in dat hotel met z’n vrouw. We hebben daar toen gegeten. Ik herinner me het als één  van de meest luxurieuze hotels op the Palm en was zwaar onder de indruk. Maar dat is zeker een jaar of 5 geleden. 
Van die gouden letters weet ik niet. 

“On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

en de experten zijn al paniek aan het zaaien zodat de verkopers massale winsten kunnen maken.Blokkeren van de vaarweg als USA daar met een vliegdekschip ligt die gewoon alles plat bombardeert :) .Wees maar zeker dat daar onderzeers en kruisers langs liggen ook

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
14 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

De Iraanse staatstelevisie IRIB is volledig aan gort gebombardeerd. 

Ze zenden nog wel uit zo te zien.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Iran probeert zoveel mogelijk chaos te veroorzaken en het maakt zich schuldig aan oorlogsmisdaden. Zo vuurt het nu raketten af op Israël met clustermunitie. Deze raketten zijn ontworpen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te veroorzaken. En dan schiet Iran ook op Kuweit, Jordanië, Bahrein, Qatar, Saoedi Arabië, de Emiraten, Oman en zelfs Cyprus! Waarom worden er nu zelfs raketten naar Oman afgevuurd? Dit land hield zich volstrekt neutraal en hielp zelfs met bemiddelen tussen Iran en de Verenigde Staten! Stank voor dank dus!

Saoedi Arabië dreigt nu met vergeldingsaanvallen op Iran. En nu zijn er zelfs berichten dat Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland oorlog tegen Iran gaan voeren. Hopelijk zullen de omstandigheden voor de machtsovername door de bevolking snel verbeteren, want dit terreurregimie moet weg!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen