Eduard07 Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Maar ondertussen wordt er weer een potentaat gekozen TEGEN het volk en BUITEN het volk om. Hoor op de radio dat die zoon nog erger is dan zijn pa? NOG erger? 🫣😭 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Assad was ook beestachtiger dan z'n Pa. En de zoon van de Sjah, Reza Pahlavi is ook een buitengewoon stuk verdriet. (allemaal op kosten van de gestolen rijkdommen van het Iraanse volk) Starlight Scene Yello
Jean-Claude Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden och ja, ze denken allemaal dat we stomme idioten zijn die gaan vallen voor hun excuus "weapons of mass destruction". Trump is even stom als Poetin die ukraine in een weekje ging oprollen. Het spelleke daar is al 4 jaar bezig en ze zijn niet echt aan het winnen. Iran heeft zich al 40 jaar op deze oorlog voorbereid, als Trump en Nethanyanu denken dat ze Iran op een weekje kunnen onder de knie krijgen dan zullen ze snel een koude douche krijgen. Ik vrees dat we vertrokken zijn voor een uitputtingsslag en Israel kan maar beter uit zijn doppen kijken want hun 'iron dome' is niet onfeilbaar eenmaal hun voorraad raketten uitgeput raakt. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Psychosammie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Op 2-3-2026 om 15:11, Drs. IJzerbout zei: Kijk mensen, Alie Chamenei is nu bij Alah’s maagden: Wanneer leren ze nou eens dat je horizontaal moet fotograferen? Zo kunnen die 72 er toch nooit op? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Codx Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) 15 minuten geleden, Psychosammie zei: Wanneer leren ze nou eens dat je horizontaal moet fotograferen? Zo kunnen die 72 er toch nooit op? Ja daar erger ik me eigen nou ook enorm aan, the amount of stupid tegenwoordig. En er dan ook nog een dienst omheen bouwen (tikkietokkie) 5 uren geleden aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
wanderer Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Je zult maar de zoon van je vader zijn zeg 😁 Men gaat wel erg ver over de schreef die Israëli's en de Amerikanen. Je hoeft zelfs geen partij te kiezen voor of tegen. Internationaal Recht dicteert het al. het kwaad moet je met wortel en tak uitroeien, doe je in de tuin ook met onkruid Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 5 minuten geleden, wanderer zei: het kwaad moet je met wortel en tak uitroeien, doe je in de tuin ook met onkruid Goede vergelijking maar ik zie het meer als een kankergezwel. Ruim wegsnijden dus. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen