Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 11:42 Moderator Geplaatst: dinsdag om 11:42 Komend weekeinde start het nieuwe F1 seizoen, goed nieuws voor de liefhebbers. Echter, "down under" Australië loopt een fix aantal uren op ons voor, dat wordt vroeg opstaan. De Nederlandse tijden: Eerste vrije training vrijdag 6 maart 02:30 - 03:30 Tweede vrije training vrijdag 6 maart 06:00 - 07:00 Derde vrije training zaterdag 7 maart 02:30 - 03:30 Kwalificatie zaterdag 7 maart 06:00 - 07:00 Race zondag 8 maart 05:00 - 07:00 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: dinsdag om 13:17 Geplaatst: dinsdag om 13:17 1 uur geleden, ceesv zei: Echter, "down under" Australië loopt een fix aantal uren op ons voor, dat wordt vroeg opstaan. Nou ik dacht het niet, kijk het met vertraging. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: dinsdag om 17:35 Geplaatst: dinsdag om 17:35 5 uren geleden, ceesv zei: Komend weekeinde start het nieuwe F1 seizoen, goed nieuws voor de liefhebbers. Echter, "down under" Australië loopt een fix aantal uren op ons voor, dat wordt vroeg opstaan. De Nederlandse tijden: Eerste vrije training vrijdag 6 maart 02:30 - 03:30 Tweede vrije training vrijdag 6 maart 06:00 - 07:00 Derde vrije training zaterdag 7 maart 02:30 - 03:30 Kwalificatie zaterdag 7 maart 06:00 - 07:00 Race zondag 8 maart 05:00 - 07:00 Dank, de vrije trainingen zie ik wel terug, de quali en race... dat wordt wel een "rechtstreeksje". Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Uitslag 1e training: 1: Leclerc 2: Hamilton 3: Verstappen 4: Hadjar Uitslag 2e Training: 1: Piastri 2: Antonelli 3: Russel 4: Hamilton 5: Leclerc 6: Verstappen 9: Hadjar Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden oei weer zo'n vroege kangeroe race... zal hem maar beter opnemen; bij Tipik MONO No Awere Moby
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden kijk gewoon ff in relais maar ken uitslag al Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik ga er geen minuut vroeger voor uit mijn nest. Niet belangrijk voor mij. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik maak je wel wakker 😁 joh. MONO No Awere Moby
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden We hebben toch ons aller Sprietje hier? Onze Chef-Verslaggever die nergens voor terug deinst. Ik lees het dan wel als ik uit dromeland ben of door een kruisraket inslag uit Iran wakker gemaakt wordt. 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ik hoor Gaëtan Vigneron al zeggen @sprietje wordt gevraagd zijn sleurhut elders te parkeren. MONO No Awere Moby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen