formulerfs Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden (aangepast) Het word tyd om ...cd te verlaten je bent toch niet afhangkelyk van ze er zyn aanbieders zat. 13 uren geleden aangepast door formulerfs
el renegade Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Bij mij ook weg met een VU receiver zie ik.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden @Mimisiku Is het een beetje makkelijk te doen om de CD kaart in Nagra modus te laten draaien in OScam? Zal dat ook helpen om SBS9 weer te ontvangen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Zouden ze een oud voornemen uit de mottenballen hebben gehaald? Moet ik weer de titel van onderstaand onderwerp actualiseren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 52 minuten geleden Geplaatst: 52 minuten geleden 40 minuten geleden, ceesv zei: Moet ik weer de titel van onderstaand onderwerp actualiseren. Nee hoeft niet. Kijken in Nagra modus is mogelijk met OScam. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 27 minuten geleden Geplaatst: 27 minuten geleden @MojoAls je een complete keyset hebt gaat dat prima. Keys invullen, OScam herstarten en klaar. En uiteraard een Nagra CAK7 compatibele OScam gebruiken. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mojo Geplaatst: 17 minuten geleden Geplaatst: 17 minuten geleden 9 minuten geleden, Mimisiku zei: @MojoAls je een complete keyset hebt gaat dat prima. Keys invullen, OScam herstarten en klaar. En uiteraard een Nagra CAK7 compatibele OScam gebruiken. Is dus geen hatseflatsie actie? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen