Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 🤣 er is een verdachte overschrijving van uw rekening gedaan, wilt u dit melden druk 1 🤣 goed in elkaar gestoken Phishing natuurlijk met stem etc. maar je legt maar beter de haak op de telefoon 🙂 Ook Ben is naast OdidO gehackt afgelopen maanden, dus je kan op een telefoontje wachten. Revelations, Sunset Mix Alina Kiya, Full Intention
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden vorige week zelfde nummer gehad maar spraken frans met een Nl nummer .Afgedrukt en geblokkeerd 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Wanneer je dit telefoontje krijgt wordt je geadviseerd je geld op een veilige rekening te zetten. Voor jullie geruststelling, mijn bankrekening is heel veilig, je kan met een gerust hart jullie geld naar mij overmaken! 😁 2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Wie met prive , dus onbekend , belt , Fuck Off , ik pak niet op !! Laat ge toch een bericht achter , ik beluister het wel !! Staat ge nie' in mijn adressenboek , Fuck Off , ik pak niet op !! Laat ge toch een bericht achter , ik beluister het wel , en check het nr !! Zijt ge geen vrienden meer van me , Fuck Off , ik pak niet op , geblokt !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Mijn buurvrouw (blonde muts) was benaderd door onder de naam "Alliander" vanwege gemiste subsidie zonnepanelen, klikte op de offerte en betaalde een slordige 250 euries. "Haar" Rabobank heeft dat bedrag geblokkeerd... vanwege mogelijke oplichting. En terecht, bedrijf Saldeerplan bestaat niet. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
kees321 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, ceesv zei: je kan met een gerust hart jullie geld naar mij overmaken! Dat zeg ik ook als ik weer eens ergens "berijken" zie staan.
Eduard07 Geplaatst: 48 minuten geleden Geplaatst: 48 minuten geleden 3 uren geleden, Tonskidutch zei: goed in elkaar gestoken Phishing natuurlijk met stem etc. maar je legt maar beter de haak op de telefoon 🙂 Ook Ben is naast OdidO gehackt afgelopen maanden, dus je kan op een telefoontje wachten. Iets niet aan de haak, dus... Maar helaas heeft mijn smartphone geen haak... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen