Miauw Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 4 uren geleden, Tonskidutch zei: Dat klopt ik heb het ook uit eigen spaarcenten betaald. Terug krijgen van een volgende huurder bij overname is misschien nog een mogelijkheid. Verhuurders zijn nooit flexibel wat eigen initiatieven betreft dus kijk op woonbelang voor raad en advies. Ik gaf zelf enkel aan dat je wel naar inductie kunt op een 5 polige perilex en aparte groep. Ik denk dat het geen succes gaat worden, mijn hoofdstop is slechts 1 x 40 ampere, geen 3 x 25 ampere, daarnaast kijk ik al een lange tijd naar een goede woning waarin ik in stapjes kan investeren, waar ik nu woon is dat weggegooid geld. Uiteindelijk gaat het toch plat, echter wordt het al jaren uitgesteld. 3 uren geleden aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden klaarblijkelijk heb je niet op het forum gekeken inzake die aanpassing voor inductie fornuis ( ik heb ook zeker geen 3 x 25 ampère ) maar je kan altijd even Zelf zoeken al doe je het niet zelf, is het zo goedkoop dat je die gasrekening gelijk ziet dalen en in drie maanden is dat aanpassen terugbetaald. The Four Horsemen Aphrodite's Child
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen