Tonskidutch Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april pakketje van mijn zus gekregen en 6 uur verder 😁 Women And Wives Paul McCartney
Populair bericht Tonskidutch Geplaatst: 24 april Auteur Populair bericht Geplaatst: 24 april Nog geen minuten later. bedankt aan mijn collega die chatgpt leuk vindt 1 6 Women And Wives Paul McCartney
minplus Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april 😅 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april Een mooie mengeling van vogels , tot roofvogels 😁👌 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
JoeC Geplaatst: 27 april Geplaatst: 27 april Op 24-4-2026 om 20:15, cookie monster zei: Een mooie mengeling van vogels , tot roofvogels 😁👌 Leven en laten leven Maar wel leuk dat er ook een pinguin is komen aanvliegen. Of stond t hek nog open? 2 1
Tonskidutch Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april ik had de deur naar het terras open staan toen ik even naar de winkel moest. Alleen heb ik geen vis voor die gast... 😁 Women And Wives Paul McCartney
Miauw Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Ik mis nog een zonnepaneeltje met thuisbatterij om het huisje van licht en verwarming in de winter te voorzien. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april Ik vraag me af of ik dat leuker vind dan mijn tweede bericht. maar neen is het niet Women And Wives Paul McCartney
Noordzee Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Nog gefeliciteerd met jouw pensioen! Geniet ervan..... 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Big fellow Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Geniet van je pensioen! Maar, ehm, je hebt toch wel de constructie tekeningen eerst gemaakt en doorberekend? Want Tweety moet wel veilig kunnen landen! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
D.Quijote Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april Zal maar oppassen, als Pino land op jouw constructie. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Mojo Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april 3 minuten geleden, D.Quijote zei: Zal maar oppassen, als Pino land op jouw constructie. En al helemaal als Dombo aan komt vliegen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 april Auteur Geplaatst: 29 april Dit is helemaal hout of the box. Dus geen berekeningen of tekeningen. Was natuurlijk beter als ik dat in het winterseizoen had gehad, maar ja aan je verjaardag kun je niets wijzigen. bedankt voor de leuke reacties 👍 Women And Wives Paul McCartney
Miauw Geplaatst: 30 april Geplaatst: 30 april Helemaal vergeten, waar is de schotel van het huisje. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 30 april Auteur Geplaatst: 30 april Ik heb zelf al een schotel dus dat was enkel nog coax lijntje trekken en de switch aanpassen. en achtergrond toont de active Funke DVB-T2 antenne 1 Women And Wives Paul McCartney
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen