Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hier onweert het ondertussen en is de temperatuur gezakt naar 20 graden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het heldere hemel met geen zuchtje wind en nu om half een na een flinke sproeibeurt (voor de tijd was dus nog 27 graden) nog steeds 23 graden.

In huis nog steeds een tropische temperatuur van 28 graden in de kamer en boven ben ik nog niet geweest want denk dat het daar, ondanks alle maatregelen, nog wel boven de 30 graden zal zijn.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende was het gisteren...  maar nog even en het is hopelijk weer voorbij.

gelukkig draait de airco hier de hele dag, en dan is het binnen gewoon 22 graden.  Overigens, ijs lust ik altijd, of het nu -30 is of warmer...  In Zweden wordt ondanks het iets koelere klimaat meer ijs gegeten dan in midden europa.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zal het ook wel "weer"  aardig oplopen met de temperatuur als ik het zo zie. Het wordt gewoon siësta weer.

 

Wind

    Windmeter W 1.4 km/h
    Windvlaag 2.7 km/h
    Richting W °270
    Windtemperatuur 21 °C
    Min Windsnelheid 0 km/h @ 00:17
    Max Windsnelheid 2.7 km/h @ 08:15

 

 

post-51681-0-53173900-1375512155_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij zien ze nooit van zijn leven in Spanje.... wat een ellendig weer is dat.

Ik tel de dagen af tot het weer voorbij is... en intussen loopt de stroomrekening flink op ;)

Sverige, behalve 6 december van elk jaar, hoop ik mee te mogen met de beste Sint

maar helaas :P

 

vroeger, op Duitsland 1 (Das Erste bestond nog niet) veel films met Geraldine Chaplin gezien.

 

Spanje lijkt mij een heel interessant land, maar de temperatuur...nej tack (=vertaald nee bedankt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...