Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Op dit moment vind ik de sneeuw ff wat minder.

Schotel en LNB's zitten dichtgeplakt met sneeuw

 

Gelukkig kan ik er  de slaapkamer boven zo op het plat dak stappen en naar de schotel lopen om hem schoon te maken.

Maar moet er wel ff de kou voor in. :crazy:

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanmorgen een aangenaam gevoel toen ik op de meter zag dat het +2 graden is, 4 graden warmer dan toen ik naar bed ging. De sneeuw is nu lekker aan het wegsmelten. Hoera!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou ja...ik lach wel maar zo geweldig is het hier ook niet. Vanochtend en vannacht heeft het geregend, daar lusten de honden geen brood van. Alle straten onder water...de chaos is kompleet. Het is net aan de 23°C. Dan gaan al die klote touristen naar de shopping malls omdat ze niets anders te doen hebben met dit weer en verstoppen dan de Metro en geen taxi te zien.

Het regent hier gemiddeld 4 dagen per jaar en dit is er kennelijk één van.  :grin:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje bewolkt momenteel , daarstraks wat een beetje regen ,

voor de rest , geen vorst , ik ben wel benieuwd wat voor een zomer we gaan krijgen ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben afgelopen week een behoorlijk onstuimig weekje gehad met veel wind

Ik ben blij dat we komende week gelukkig een beetje stuimig weer hebben.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gelukkig hangt de lente in de lucht.

Er komt een schitterend weekend aan dus ik ga de barbecue alvast uit 't vet halen.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 graden is al niet zo lekker meer laat staan 40, zulke cijfers worden hier enkel in augustus gehaald en gelukkig niet waar ik woon, voor die hoge temperaturen moet je dan toch een stuk meer naar het zuiden.

 

Op dit moment wordt het hier zo´n 21 graden overdags, en is het voor onze lokatie in Spanje beslist nog geen lente want dan zouden we zeker al een graadje of 24 a 25 moeten hebben op de dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad nu nog wel "lekker"..vooral 's avonds met een barbeque...maar over enkele weken gaat dat ook niet meer, dus ik geniet ervan zolang het nog enigszins gaat. Het is vooral de hoge luchtvochtigheid die je de nek breekt.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...