Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Bliksem... ik ben altijd blij als het weer voorbij is.

deze zag ik vanochtend in Aftonbladet

 

 

post-39968-0-44609300-1375018423_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onweer , prachtig om te zien , maar daar blijft het bij !!

 

www.kmi.be

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... dan maakt het volgens mij niet meer uit of je de stekkers er uitgetrokken hebt of niet ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig om te zien,ontzagwekkend.

 

Ik heb ruim 15 jaar terug in huis een blikseminslag meegemaakt terwijl ik recht voor de radio en tv stond.

We hadden toen nog zo'n hark op een 20 meter hoge mast aan het huis staan.

Op dat moment besef je niet wat er gebeurt en zie je na een paar tellen witte rook uit de apparatuur komen.

De deksel van het cassettedeck lag op de grond,die was eruitgeblazen.

Nadien besef je dat je geluk hebt gehad....


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag was het de generale repetitie voor morgen, de grote dag...

 

 

oh het dreigt zo warm warm te worden op de tweede dag van augustus 2013.

32 tot en met 35 graden celsius...

 

 

dan denk ik nu al, was ik maar 23 jaar terug in de tijd, toen ik in de sneeuw liep bij Peer Gynt, ten noorden van Lillehammer in Noorwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht er dus voor zorgen dat je huis zoveel mogelijk is afgekoeld en dan proberen morgen zo goed en kwaad als kan door zien te komen.

Ik heb het werk voor morgen (camera's ophangen vol in de zon) in ieder geval maar afgezegd en ga nu mooi een patchkast afmonteren in een gekoelde serverruimte :P

Denk alleen dat als ik daar aan het eind van de dag uit kom en in de auto moet stappen dat ik dan nog wel even denk van   :sick:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

sprietje voor mij is het zo zeker en vast prima buiten

heerlijk

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij zien ze nooit van zijn leven in Spanje.... wat een ellendig weer is dat.

Ik tel de dagen af tot het weer voorbij is... en intussen loopt de stroomrekening flink op ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht er dus voor zorgen dat je huis zoveel mogelijk is afgekoeld en dan proberen morgen zo goed en kwaad als kan door zien te komen.

Ik heb het werk voor morgen (camera's ophangen vol in de zon) in ieder geval maar afgezegd en ga nu mooi een patchkast afmonteren in een gekoelde serverruimte :P

Denk alleen dat als ik daar aan het eind van de dag uit kom en in de auto moet stappen dat ik dan nog wel even denk van   :sick:

 

suc6

 

Gerrit

 

ik zie bij ons op het werk ook opvallend veel mensen die in ons datacenter lab tests uitvoeren, meer als op koelere dagen :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...