Ga naar inhoud


Bitcoin, de nieuwe virtuele P2P munteenheid: wie gebruikt hem al?


Kowalski

Aanbevolen berichten


Mocht bitcoin crashen, staan er alweer diverse andere klaar, nu willen overheden en banken ook gaan plukken van bitcoin, krijg je waarschijnlijk een reactie zoals dit.

Het is nu wit geld, zwart maken....

Ook mensen worden rijk van de ''PUT'' optie

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LOL.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is aardig bizar geworden. Je koopt voor een piramidespel een extreem dure en voor 1000 euri per jaar aan stroom vretende computer om alleen maar naar virtuele dingen te graven in de hoop er ook nog wat winst mee te maken. Het totale verbruik is al hoger dan het normale verbruik van een Midden-Europees land.

Veel lachende derden en het milieu wat verder naar de knoppen....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
Op 29-12-2017 om 17:15 zei minplus:

Het is aardig bizar geworden.

juist

Citaat

Terwijl het vertrouwen in de blockchain sneller daalt dan de boxershort van een student die tijdens de introweek een verovering per Uber mee naar zijn kamer heeft kunnen krijgen kijken wetenschappers nog even naar de invloed van de technologie op het klimaat.

bron quote

overigens een heel aardige quote met galgenhumor

 

Citaat

Waarom je mogelijk milieubelasting over cryptovaluta gaat betalen

wetende wat enkele bitcoin Farmers (in bitcoin boerderijen) gaan verbruiken is dat wel nodig lijkt me

 

ergens moet iemand toch geld ermee verdienen, maar waar?

 

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...