Ga naar inhoud


Ultimo en nog ander zeer interessant VU+ nieuws


Edgario

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik het nieuws gezien over VU+.

 

De Ultimo: we wisten dat deze zou komen, maar heb hem nu gezien. Maximaal drie losse inbouwbare tuners (DVB S2 en/of DVB C/T) welke zowel in de Uno als Ultimo passen. Ziet er puik uit met handige afstandsbediening die je kunt omkeren waardoor je een qwerty toetsenbord krijgt. Dit toetsenbord is weer handig voor de webbrowser die er op te draaien is. Webbrowser gebaseerd op Webkit (zeg maar Safari).

Verwacht voor einde van dit jaar.

Prijs wist men nog niet.

 

Applicatie voor de iPhone en iPad: tv kijken en opgenomen programma's kijken direct vanuit alle Vu+ modellen. Dit compleet met ondertitels, audiotalen, EPG en zoomfunctie. Binnenkort in de iTunes Appstore. Ik heb niet gevraagd of hier kosten aan verbonden zijn, misschien dat een ander mij kan aanvullen hierover.

 

Super kleine Wifi USB module (ook n standaard, dus tot 300 mb/s) met VU+ opdruk.

 

Men is ook aan het experimenteren met XBMC

 

Buitengewoon aardige mensen die een lange reis (vanuit Zuid Korea) gemaakt hebben en de tijd namen om mij te informeren. Bij deze hartelijk dank.

 

En binnenkort een nieuwe importeur voor de BeneLux, daar de huidige liever wat anders aan de man gaat slijten. Komt dus goed!

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bron is VU+ zelf, waren aanwezig tijdens een presentatie van nieuwe producten in een hotel vlakbij RAI Amsterdam. Ik had dit even moeten vermelden, dan was het duidelijker geweest waar ik de informatie vandaan heb. De producten stonden op diverse tafels die ik met eigen ogen gezien heb:) Ik heb ook de folders en bij belangstelling kan ik een poging wagen deze te digitaliseren.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Edgario
Bron is VU+ zelf, waren aanwezig tijdens een presentatie van nieuwe producten in een hotel vlakbij RAI Amsterdam. De producten stonden op diverse tafels die ik met eigen ogen gezien heb:) Ik heb ook de folders en bij belangstelling kan ik een poging wagen deze te digitaliseren.


Ah ok. Die uitnodiging heb ik voorbij zien komen.

Hopelijk zetten ze de producten nu bij een fatsoenlijke distributeur weg.

Die ultimo ziet er iig op papier goed uit.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoals het er nu naar uitziet zou ik deze receiver ook kopen mocht mijn DM8000 het begeven.

 

3 (DVB-S2) tuners is voor mij precies voldoende.

 

Ik ben benieuwd wat hij gaat kosten met 2 tuners en wat de eventuele losse DVB-S2 tuner dan gaat kosten.

Dream multimedia vraagt voor die tuners de hoofdprijs, dus het zou slim zijn als VU+ daar flink onder gaat zitten.

 

Ik ben benieuwd naar het definitieve design en naar de definitieve specs en... natuurlijk naar de prijs.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...