Ga naar inhoud


Ultimo en nog ander zeer interessant VU+ nieuws


Edgario

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat display vind ik juist wel geweldig.

 

De DM8000 heeft een soortgelijk display en ik kijk er zeer veel op.

 

Bijvoorbeeld om zonder die lastige balk in beeld even te kijken hoe lang de serie/film nog duurt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


weer een mooi plaatje van de verwachte receiver

Zelfde plaatje staat ook in de informatiefolder op pagina 3 en 4. Te downloaden op pagina 3 van dit onderwerp op Sat4all :) Je ziet dan ook meer van de andere symbolen op het display.

 

Even wat anders: ik zag het nog niet op het forum staan, misschien keek ik er overheen, maar op de VU+ site zag ik dat de VU+ App in de Appstore te downloaden valt. Nu vraag ik mij af of die WIFI stick al verkrijgbaar is.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik wil toch aannemen dat er dit keer ook weer een fan in zit en dan is dat nergens voor nodig.

 

Onder een dergelijk topmodel horen fatsoenlijke luxe 'audio voetjes' en niet een paar vreselijk hoge rubberen doppen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch aannemen dat er dit keer ook weer een fan in zit en dan is dat nergens voor nodig.

 

Onder een dergelijk topmodel horen fatsoenlijke luxe 'audio voetjes' en niet een paar vreselijk hoge rubberen doppen.

 

Mvg,

 

Michel

oké oké, het is niet dezelfde soort mooie pootjes als onder m'n Denon AVR

ik heb lelijkere receivers gezien.

 

als het volgens eerder gepubliceerde foto's (nog steeds niet de definitieve versies) zit er een fan in.

kan er zodra die uit is alles over berichten, want ik ga 'm zeker aanschaffen.

;)

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zou al tevreden zijn met een releasedatum.

 

Volgens een Engelstalige site/forum 17 November ... reële kans dat dit de effectieve datum van release is gezien de vele reeds verlengde "herfst" aktieweken op de VU+Duo, lees wegwerken stock...

Een uitgelezen kans dus om ofwel vlug een Duo aan te schaffen, want volgens mij persoonlijk de prijs van de Ultimo in acht genomen (speculaties van 550 Euro) buiten de swappable tuners is er niet echt veel verschil tussen beide, zelfde processor duo core 400 enz... fabriek af met slechts 1 DVB-S, dus dien je al te betalen voor een extra DVB-S tuner.... Als je dan kijkt dat een Duo leverbaar is met PLI image en HDD van 1 TB voor een kleine 462 euro dan is de keus snel gemaakt denk ik...

Ben der nog niet helemaal uit welke maar Duo zou wel eens mijn eerste Sat ontvanger worden...

aangepast door profiler270

VU+Duo + HDD 1TB met OpenPli 4.0 - Philips PFL9704 - Onkyo TX - SR674E - Sony RDR-HX900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij m'n vaste leverancier is de DUO+ inmiddels uitverkocht. Maar gezien de mogelijke prijs van de Ultimo wordt het verschil met de nieuwe DB 7020HD wel erg klein. Daarbij rekening houdend met de geruchten over Enigma3 geeft het wel stof tot nadenken.

To Ultimo or not to Ultimo wordt dan een duidelijke not.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij m'n vaste leverancier is de DUO+ inmiddels uitverkocht. Maar gezien de mogelijke prijs van de Ultimo wordt het verschil met de nieuwe DB 7020HD wel erg klein. Daarbij rekening houdend met de geruchten over Enigma3 geeft het wel stof tot nadenken.

To Ultimo or not to Ultimo wordt dan een duidelijke not.

 

en dat is ook de bedoeling dat die geruchten om een potentiële koper met twijfels aan het denken te zetten

dus geen kwestie van relevante vernieuwing maar een marktmechanisme.

 

mij is het overigens een pot nat of men Enigma3 gaat invoeren in 201x ? ja wanneer, en dan nog!

het boeit enkel als je gelooft in het eeuwige leven zoals enigma1 van dmm nu aan de vuilophaal staat.

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Enigma 1 was uitsluitend voor single tuners en enigma1 receivers worden al zeker 7 jaar niet meer geleverd. Die waren uitontwikkeld en zijn inmiddels hoogbejaard ;)

 

Enigma3 bestaat niet.

 

Er is alleen een enigma1 GPL project en een proprietary licensed enigma2 van Dream Multimedia en eventueel een aantal forks zoals OpenPLi.

Vladimirke heeft wel degelijk een punt want alleen enigma2 wordt echt verder ontwikkeld en enigma2 gaat op de ultimo niet draaien. Hooguit een oudere fork. Dat kan wel degelijk een groot nadeel zijn. Nu nog niet zo, maar over 2 jaar is er een groot risico dat het er heel anders uit ziet omdat dan die afstand tussen de forks en de 'echte' enigma2 steeds groter wordt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Grin, en dus moet je geen ultimo kopen maar een dreambox om de "echte" enigma2 te kunnen gebruiken? En er wordt niet ontwikkeld aan de forks die gemaakt zijn? Vu+ ontwikkelt zelf geen versie die draait op hun modellen?

 

Je ziet de wereld wel erg zwart wit Michel :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...