Ga naar inhoud


Ultimo en nog ander zeer interessant VU+ nieuws


Edgario

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Endeavour
Ja oké, dacht aan een ontvanger maar het zijn de door jou reeds genoemde zaken (de wlan stick vind ik niet echt groot nieuws maar ach....)
De wlan stick is 'groot nieuws' omdat deze klein is :D en vast makkelijker aan het werk te krijgen door de ondersteuning.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Lees ik er nu overheen of staat er in die folder nergens hoeveel flash, RAM en welke CPU?

 

Toch zo'n beetje de belangrijkste technische specificaties.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel bedankt voor het lokaal zetten. De bestanden waren 'net' te groot om het zelf te kunnen doen.

 

Flash en RAM zal groter worden dan men nu in de huidige serie ontvangers zet. Ik kon geen exacte getallen te weten komen, naar ik meen dacht men zelf aan 512 MB voor flash.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 7.0) Visiosat BigBisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

maandje of wat geleden was het 1GB voor flash en extra 512 MB vrij geheugen.

maar we lopen weer achter informatie aan te rennen...

dus kan ook allemaal fout wezen wat we elders hebben gevonden.

ik kan ook die maand oktober nog wachten de duo doet immers geen kwaad :D

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zeker een interessante ontvanger, ik heb nu een twin tuner en kom eigenlijk net een tuner te kort dus dit zou een uitkomst zijn.

 

Design vind ik een vooruitgang op de Duo maar had naar mijn mening nog wat beter gekund, ook die hoge pootjes vallen erg op.

Maar smaken verschillen natuurlijk smile.

 

Afstandsbediening met toetsenbord aan de achterkant lijkt me erg handig, ben namelijk niet zo van het invoeren van letters via de numerieke toetsen.

 

Wel jammer dat een Linux ontvanger wel een iPhone/iPad app heeft maar niet een Android app.

Dat kan natuurlijk nog komen en dat hoop ik ook van harte want het concept spreekt me erg aan.

 

XBMC op de VU+ is natuurlijk ook intressant en hopelijk is tegen die tijd dualboot mogelijk.

 

Ga deze ontvanger zeker in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb ook nog twee opmerkingen.

 

1. De vu+ app is gewoon Dreambox Live in een andere schil.

Die kan je nu al kopen en werkt prima op een VU+ voor zover ik weet.

 

2. XBMC op een VU+. Daar heb ik zeer weinig vertrouwen in. Daar is zo'n box echt niet vlot genoeg voor.

 

3. Er zijn nog steeds geen technische specificaties bekend. Wat er in die folder staat is zo goed als niets.

 

- RAM type en formaat

- Flash type en formaat

- Het exacte CPU type?

- Prijzen?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien er weinig bekend is over de ultimo, ga ik er een beetje vanuit dat er daar een (veel) zwaardere cpu in zal zitten zodat er XMBC op kan te draaien.

Op de huidige modellen lijkt het mij ook onmogelijk.

 

Ik had eigelijk gehoopt dat Vu ook hbbtv had geintroduceerd, evt. door samenwerking met CT.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...