Ga naar inhoud


Welk image gebruiken?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Na al het geëxperimenteer op de Vu+Duo stonden daar zoveel plugins op dat ik het tijd vond om van voor af aan te beginnen.

 

Nu ik eindelijk door heb dat de Vu+ niet persé op Open PLI 2.1 hoeft te draaien eens de image 6.0 van Vu+ even erop gezet.

Al snel had ik door dat Open PLI veel gebruiksvriendelijker is, meer mogelijkheden heeft, en leuker oogt... (en deze draai ik nu dus voorlopig terug)

 

Als ik hier op het forum wat rondkijk zijn er blijkbaar nog wel wat operating systems voor die box in omloop.

 

Ik vroeg me af welke jullie het meeste draaien en waarom?

 

Lijkt me logisch dat hier hetzelfde idee achter zit als bij de pc met Linux, Windows, of zelfs een Mac, maar daar ken ik zowat de voor en nadelen van. Als iets meer dan een beginner intussen lijkt het me fijn te weten hoe dat nu bij het Dreambox en Vu+ gebeuren zit!

 

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer de nieuwe blackhole1.6.6 eens mooie skins en veel mogelijkheden

 

Kan je me zeggen wat een belangrijk verschil is tussen blackhole en open PLI 2.1...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil weet ik niet, maar wel dat bijv. CCcam installeren, bij VTi heel gemakkelijk gaat.

Je vind het makkelijk onder de blauwe knop in het VTi panel.

Staat er werkend op in enkele seconden!!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overstappen loont altijd want er zijn verbeteringen aangebracht

miserie is een groot woord > vaker flashen > meer oefening > routine > zo gefixed

settings backuppen kan altijd tot op bepaalde hoogte (plugins en skins liever niet, kan zijn dat die aangepast moeten worden)

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is er veel verschil tss de Open Pli2.0 en 2.1?

Loont de overstap de "miserie"?

Kan je de settings van 2.0 in 2.1 gebruiken?

 

als je de plugin autobackup installeerd en auto install daarin aanzet, worden worden je settings, configs etc in de nieuwe flash teruggezet, de plugins worden via autoinstall automatisch nieuw gedownload.

 

was binnen 10 minuten klaar en heb er verder geen omkijken meer naar gehad

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...