Ga naar inhoud


iPad2/iOS5: hoe Chrome Bookmarks naar Safari ???


yvessr

Aanbevolen berichten

weet iemand hoe ik mijn Chrome bookmarks kan overbrengen naar mijn iPad2/iOS5 Safari ???...

Ik kon ze perfect inlezen naar de signets van Safari op mijn PC maar luk er NIET in deze Safari signets van PC naar de iPad2 te syncen !...

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt Xmarks gebruiken. Die maakt je bookmarks ook beschikbaar via een website. Daar kun je op inloggen met je iPad....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weet ik, maaaaar... dit werkt enkel en alleen met de betalende versie van X-Marks !

 

... eigenaardig toch dat je de signets wel kunt invoeren vanuit MS Outlook et niet vanuit Mac's eigen Safari !!!...

 

Komt misschien nog wel !

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weet ik, maaaaar... dit werkt enkel en alleen met de betalende versie van X-Marks !

 

... eigenaardig toch dat je de signets wel kunt invoeren vanuit MS Outlook et niet vanuit Mac's eigen Safari !!!...

 

Komt misschien nog wel !

 

Ik heb een niet betaalde versie, kan inloggen en zie mijn gesynchroniseerde bookmarks.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

... gewoon effen melden dat mijn probleem opgelost is !

Ik heb iCloud eerst verwijderd en daarna weer geinstalleerd op mijn PC en toen kon ik ineens kiezen van waaruit de bookmarks moesten ge-iCloud worden; nu wèl de keuze Safari en dus na LANG wachten alles op mijn iPad !... zeeeeer traag , maar eind goed alles goed!

Thanks allemaal !

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...