Ga naar inhoud

Gevecht tussen VU+ Duo en switch

FalconerThe

Aanbevolen berichten

Heb zware ruzie met mijn switch en ik hoop dat iemand me hier kan uitleggen waarom ie me niet wil begrijpen

Sat: Astra 19, 23,28

LNBs: 3, quatro, dus 12 lijnen naar de switch

Switch: Chess met 4 sats in en 3 dubbele uitgangen (ingang A=23, B= 28, C=19)

Goed signaal op alle sats, te zien op de VU+ ontvanger

Dit werkte min of meer zonder probleem op de TopFields die ik had, hoewel ik ook daar altijd problemen heb gehad met DiSEqC. Nu heb ik een Vu+Duo en zelfs na een dag prutten kan ik alleen wat BBC kanalen ontvangen. De simpele instelling in de VU+ lijken in het geheel niet begrepen te worden door de switch. De gevanceerde instellingen bezorgen me hoofdpijn.

En services scan wist wel alle drie de sats te vinden en vond over de 1000 kanalen. Dat lijkt dus wel te lukken. Maar als ik dan een kanaal als Ned 3 HD kies verteld de ontvanger dat ik de tuner settings moet nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk image heb je er op staan?

want aan de hand daarvan kunnen we ook suggesties geven inzake de settingslijst en eventueel een nieuwe aanbieden

of per feed download erin zetten

inzake quattro met multiswitch moet iemand anders helpen

temeer ik geen advanced settings gebruik voor normale 4in1 switch

ciao

Mmm Skyscraper I Love You

Underworld

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Beheerder

Dat zou met deze switch ook niet nodig hoeven zijn. Simple Diseqc met 4 posities zou prima moeten werken.

Aangezien hij al eerder problemen had met zijn switch, zou ik het probleem in de switch zoeken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou met deze switch ook niet nodig hoeven zijn. Simple Diseqc met 4 posities zou prima moeten werken.

Aangezien hij al eerder problemen had met zijn switch, zou ik het probleem in de switch zoeken.

Mvg,

Michel

Denk dat je gelijk hebt Michel (niet verbazingwekkend natuurlijk). Ik heb nu de hele boel op het terras liggen en alles lijkt te werken. Vrijwel zeker had ik een kabel verkeed aangesloten op de LNB's. Mijn zolder is bijzonder donker en onbehagelijk en liggend op je rug 21 kabels aansluiten is niet makkelijk voor een kruk zoals ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...