Ga naar inhoud


Zonder netwerk in Vu openpli 2.1


Tw-er

Aanbevolen berichten

Hoi;

 

Ik heb mezelf hier gigantisch in de nesten gewerkt en moet het nu uitzweten.

Ik had de update gedaan naar open pli 2.1 en dit ging vlug en zonder probleem maar de dag nadien toen ik alles terug opstarte geen netwerk meer.

Ik zit met een draadloos signaal dat van mijn modem naar een client gezonden wordt en van deze klient heb ik nu de settings verkl..

Momenteel heb ik geen beeld op de TVV kanalen enkel op de FTA en dit kan niet natuurlijk.

Ik heb zitten klooien in de CCcam en zou u graag de originele er terug op zetten maar dit zonder een netwerk.

Wat doe ik: gewoon een netwerkkabel tussen de PC met win7 en de vu?

Of moet ik nog allerlei instellingen invullen hiervoor.

Let op ik ben een leek! ik heb gans dit systeem van netwerk enz opgezet met behulp van een kennis maar die is momenteel niet bereikbaar en mijn madam wil tv zien.

Momenteel heb ik de vu op VRT staan en heb via sms naar tvv een heractivering van mijn card aangevraagd maar ik denk dat zolang de Cccam niet terug staat dit niet gaat lukken.

Als ik opnieuw flash staat er normaal toch een gewone softcam in dacht ik of heb ik daarvoor eerst internet nodig?

 

Ben hier al 2 dagen bezig en zie mijn voor of achterkant niet meer :((

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht te editen maar zie direkt niet hoe dit moet en mijn hoofd staat er ook niet naar.

Ik heb met een zeeer lange draad verbinding gemaakt tussen de modem en de vu en ben er in geslaagd om de softcam te downloaden en te installeren OOOEEEFFF heb beeld dit is al wat telt voor de ogenblik ik moet sebiet toch gaan werken en madam heeft beeld dit draadje mag op slot maar ik kom terug voor andere vragen.

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...