Ga naar inhoud


101 TV vanwege 3FM Serious Request actie bij veel tv-aanbieders in basispakket


Moost

Aanbevolen berichten

Het digitaal themakanaal 101 TV is tussen 18 december en 24 december bij veel aanbieders door alle digitale kijkers te zien.

CanalDigitaal die 101 TV niet doorgeeft vervangt in deze periode Consumenten 24 voor deze tv-zender.

 

Dit alles heeft te maken met de 3FM Serious Request actie waarbij ook dit jaar Het Glazen Huis weer een belangrijke rol speelt.

Dit glazen onderkomen wordt vanaf 18 december door 3FM DJ’s Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Timur Perlin bewoond en staat dit jaar in het centrum van Leiden op de Beestenmarkt.

Dit jaar wordt geld ingezameld voor Het Rode Kruis project waarin moeders met oorlogstrauma’s centraal staan.

Doormiddel van speciale opdrachten en het draaien van verzoekplaten proberen de drie bewoners van Het Glazen Huis zoveel mogelijk geld in te zamelen.

 

 

 

 

Bron: Totaal TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ze vervangen CONSUMENTEN 24 door 101 tv !!! Zou dit een reden hebben dat er consumenten nieuws op te zien zou zijn waar over de Beperkingen van de Smartkaart gesproken word ?

 

Zijn ze dan toch bang voor Negatieve informatie dat hun Portemonee raakt ?.

 

Mazlzlzl

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

101TV zit nu op de plaats van Consumenten TV i.v.m. de rechtstreekse uitzending van Serious Request. Als dit afgelopen is komt kort daarna Consumenten TV weer terug op die plek.

 

Wat heb ik daaraan als betalende klant ?

Ze gaan een zender 101TV 2 weken op een kanaal plaatsen waar heel veel naar word gekeken althans door mij dan.

Ik heb al gebeld met Canaldigitaal over een vergoeding / korting voor het tijdelijk niet ontvangen van consumenten-tv op mijn abonnement maar die grapjas (vrouw) bij de klantenservice zei tegen mij dit is voor een goed doel.

 

Als het voor een goed doel is dan moet je betalende klanten niet gaan dwars zitten om een zender als consumenten tv te vervangen door 101TV ze hebben nog steeds een TEST-Kanaal laat ze die dan gaan invullen met 101TV die gebruiken ze toch niet maar ga betalende klanten die niet op een zender als 101TV zitten te wachten lastig vallen.

 

Laat ze bij Canaldigitaal eerst eens leren om mensen die een abonnement hebben de vraag te stellen als ze wel gebaat zijn bij een Kanaal dat een voor een goed doel is. Als je een onderzoek zou doen is er maar een handvol mensen die ermee instemt .

 

Ik stel dan ook voor aan CANALDIGITAAL om het abonnements geld van de maand december dat ze incasseren voor het THEMA-Pakket omdat te doneren aan het Serious Request en laat ze de betaling dan zwart op wit zetten op hun website in euro's het liefst. Maar dat zullen ze wel niet doen want dan komen ze aan hun eigen portemonnee.

 

Gegroet

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was nog even flink zoeken, Consumenten-TV heb ik er standaard niet op zitten, cultura met de top 2000 wil ik wel. Blijkt er geen kanaal met de naam "Consumenten 24" meer te zijn. En ook geen "Cultura 24" noch "101 TV". Blijkt na lang zoeken dat het kanaal nu "NPO Wisselkanaal" heet, grmbl.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgende week gaan we verder met de top 2000 via Cultura

 

Volgens dit bericht van Canal Digitaal:

Liefhebbers van de Top 2000 zitten dit jaar goed bij CanalDigitaal. Want de Top 2000 is vanaf 25 december live te horen, en te zien!

De Top 2000 wordt uitgezonden door Cultura 24. Cultura 24 wordt vanaf 25 december doorgegeven op het kanaal van 101TV, waar op dit moment het Glazen Huis van Serious Request op te volgen is.

De uitzending loopt door tot 31 december 2011 middernacht. Tevens het moment waarop de nummer 1 bereikt wordt. Feestelijker kunt u het nieuwe jaar bijna niet inrollen!

 

Cultura 24 is te zien op kanaal 54 van de standaard zenderlijst en op kanaal 55 van de HD-zenderlijst. De Top 2000 wordt vanaf 25 december om 12:00 uur uitgezonden in MPEG-4. Om de Top 2000 te kijken, dient u daarom te beschikken over een HD-ontvanger en een MG3 smartcard (beginnend met de cijfers 128).

101TV en Cultura 24 vervangen tijdelijk de zender Consumenten TV.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...