Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Het analoge aanbod van Telenet is inderdaad niet veel soeps en het wordt er niet beter op, maar...

Digitaal heb je wel een vrij ruim aanbod. Om dat digitale aanbod op verschillende TV's in huis te kunnen ontvangen moet je wel meerdere Digiboxen plaatsen, maar bij TVV moet je ook bij iedere TV een satellietontvanger gaan plaatsen...

 

Het verschil is dat je bij TVV nog eens moet gaan klooien met cardshare-middelen of per toestel moet bijbetalen voor een zeer beperkt aanbod. Bij Telenet koop je per extra TV-toestel een digibox bij tegen een prijs die vergelijkbaar is met deze van een simpele satellietontvanger en daarmee is de kous af, geen extra apparatuur om de kaart te delen, geen extra abonnementskosten...

Met die digiboxen van tegenwoordig kun je zelfs de opnames van je digicorder aanspreken en bekijken, een functionaliteit die je maar ziet bij de wat duurdere satellietontvangers, of bij HTPC's...

 

Er zijn natuurlijk wel andere beperkingen, zoals het kunnen doorsluisen van opnames naar een externe hardeschijf en/of computer, dat kan helemaal niet bij Telenet, maar voor de doorsnee gebruiker bieden ze wel een goed product.

 

Ik wil hier Telenet zeker niet gaan ophemelen, ik zou liever ook wat meer mogelijkheden hebben die bij TVV wél mogelijk zijn, zoals gebruik maken van een DVB-tunerkaart in de MediaCenter ipv met een aparte box moeten werken omdat de smartcard enkel daarin werkt...

 

Isabelle

Triax 88cm + alu LNB-houder + Inverto Black Ultra single

Nog geen rotor...

Kathrein UFD-552 --> zoekend naar DVB-S2 PCIe kaartje voor de HTPC

Samsung 42" Plasma, Yamaha AX-890, zelfbouwluidsprekers

Link naar reactie
Delen op andere sites


beide ontvangers zijn van kathrein ufs910 ufs912 geen klank op ZENDER èèn ,andere zenders van paket werken goed reeds vermeld op 8 januari ander draadje ik heb reeds een email van tv vlaanderen gekregen daar in staat orginele ci module van tv vlaanderen kopen en alles is opgelost ??? ik heb een ci module van tv vlaanderen is er iemand die een van beide ontvangers heeft met het zelfde resultaat is raar dat activatie altijd via èèn gaat en dat daar de fout zit.

familie heeft ufs912 ufs910 met een smartwi zo als ik werkt met 2 clientkaarten nog een ander persoon heeft geen smartwi een ufs910

en zender èèn is wel met klank .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondervinden jullie momenteel freezes op jullie lokale kaarten?

Hier freezes om de enkele minuten.

Eerst bleef het zwart, de dreambox gaf wel aan dat de zender gedecodeerd was, maar het bleeft zwart.

Na een heractivatie van het signaal, kreeg ik terug beeld.

Maar nu regelmatig freezes voor enkele seconden... Heb nu sid limit eens op 3 gezet, of er beterschap is.

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondervinden jullie momenteel freezes op jullie lokale kaarten?

Hier freezes om de enkele minuten.

Eerst bleef het zwart, de dreambox gaf wel aan dat de zender gedecodeerd was, maar het bleeft zwart.

Na een heractivatie van het signaal, kreeg ik terug beeld.

Maar nu regelmatig freezes voor enkele seconden... Heb nu sid limit eens op 3 gezet, of er beterschap is.

 

Ik heb de rest van deze thread niet gelezen dus misschien herhaal ik dingen maar bij de Nederlandse CanalDigitaal-kaarten is het nodig de kaarten te laten updaten om 4 SIDs aan te kunnen, zonder die update zijn ze beperkt tot 2 SIDs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de rest van deze thread niet gelezen dus misschien herhaal ik dingen maar bij de Nederlandse CanalDigitaal-kaarten is het nodig de kaarten te laten updaten om 4 SIDs aan te kunnen, zonder die update zijn ze beperkt tot 2 SIDs.

 

Jep dat weten we, en is allemaal gebeurd. Heeft effe goed gewerkt.

Nu momenteel draait het terug goed.

 

Misschien dat ze nog wat aan het werken waren aan het systeem? Vond het wel straf dat ik mijn kaart terug moest activeren.

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het uiteindelijk rond 20.00hr vanavond weer normaal beginnen werken na een heractivatie en een 250-tal EMM's.

 

Hier vanavond om 22:30 hetzelfde probleem ondervonden (kon al eerder geweest zijn maar toen pas tvv aant kijken) ... heractivatie kaart en terug beeld ...

Actie van Tvv om te zien wie er een heractivatie moet aanvragen ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier niks gemerkt , ma ook niet die met een sab op de ultimo meekijkt ( intern ) . Ik gebruik wel ddie sid limitering onder cccam niet , ga je bij het zappen te snel en worden er binnen de 10 s meer aan gesproken ( zeker als je met 2 tuners begnt te zappen ) geeft dat problemen . Zonder blijkbaar niet .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...