Ga naar inhoud


update tv-vlaanderen kaart is begonnen met problemen als gevolg.


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Hallo TVsat.

Dat is niet juist.

 

Je kunt zelfs niet ongestoord naar één zender kijken.

s'Avonds rond elf uur zijn er freezes, net als het een spannende film is.

Zappen naar andere TVV zenders toont dan dat die ook op zwart staan.

 

Kennelijk zit er een sadist bij TVV, die rond elleven storingen aanbrengt.

Hoi, sorry dan is het eigenlijk nog erger als ik dacht

 

 

TV Vlaanderen zoals nu het is

15frl9d.jpg

aangepast door tvsat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn vraag is,hoe kan ik de huidige versie van mijn tvv kaart zien?ik heb een cccam info staan op mijn computer.Daar heb ik beetje rondgekeken maar niets gevonden.Wat moet ik doen om mijn kaart versie te zien en eventuel een update doen met mijn dm800hdpvr.

 

Zie mijn reply in dit ander draadje => http://www.sat4all.com/forums/topic/318852-belangrijke-mededeling-ivm-tegenmaatregelen-piraterij/page__view__findpost__p__2047480

 

Groetjes,

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje over die cccam. Wij hebben thuis tv vlaanderen voor de mobilehome. Ik ga deze zomer verhuizen, en ik vind het eigenlijk schandalig hoeveel tv kijken intussen kost per maand. Ik kijk geen tv, ik wil enkel Formule1 kunnen kijken, kan ik hiervoor cccam gebruiken om de kaart van de mobilehome uit te lezen? Of moet deze kaart dan ook echt altijd in mijn bezit zijn? Andere oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hier nu iedereen echt last van die toestanden bij TVV? Of komt dat gewoon door oudere smartcards die niet geupdate geraken...?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaart is aangepast maar ik had vandaag nog storingen in het beeld van alle TVV kanalen. Op de FTA kanalen waren er geen problemen.

 

card reader /dev/sci0

 

0000 MANAGMENT : 2012-03-06

006c TV VLAANDEREN : 2012-03-05

MCE W7-DVBLogic 4.1 - XBOX360 (Extender)

DM800HD-DM7025+-VU+Duo- OpenPLI2-Visiosat BIG Bisat-ASTRA1,2,3,Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam 2.3 installeren en aan CCcam.cfg toevoegen:

 

SID LIMIT: /dev/sci0 4 10

SID LIMIT: /dev/sci1 4 10

 

Willy

Badankt, deze oplossing werkte voor mij.

ik had nog 2.13 en freezes waren constant en ellendig, nu zijn de weg :-)

 

artful

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halooo? er wordt verondersteld dat door van TVV terug te keren naar Telenet , men er beter van af zou zijn ...

Het bericht van de krant De Morgen op 10 01 2012 nagelezen ?

 

kop van de tekst : "Telenet zal vanaf april geleidelijk aan een flink aantal televisiezenders uit het analoge basisaanbod halen. Het aantal verschilt van zendgebied tot zendgebied, maar overal zullen er volgens verschillende bronnen minstens vijf zenders uit het basisaanbod verdwijnen." ..........

 

Zo te zien door de komst van het derde VTR kanaal en over belasting van de kabel ....

Benieuwd wat er nu nog zal over blijven en aan welk bedrag , opnieuw minder voor meer geld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...