Ga naar inhoud


chello media met film 1 serie`s


de vrije fries

Aanbevolen berichten

hoi,

 

 

Chellomedia start nieuw kanaal Film1 Series

 

 

Dinsdag 17 januari 2012 start Film1 een nieuw, vijfde kanaal. Naast de bestaande vier filmkanalen begint dan Film1 Series. Elke avond is om 22.30 uur een nieuwe aflevering van een internationale topserie, die niet eerder op de Nederlandse tv te zien was.

 

Series die ze gaan uitzenden zijn o.a. Borgen, Necessary Roughness, Once Upon a Time, Revenge, Bomb Girls, Breaking Bad – Seizoen 3 en The Bridge.

Bron: Chellomedia

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar gaan we weer.. laat ze nu eerst is zorgen dat de resterende 2-3 zenders in HD beschikbaar komen, we zitten niet te wachten op het zoveelste kanaal met herhalingen. Het draait hier echt alleen maar om de centen blijkbaar. Zal de prijs straks wel weer stijgen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het in ieder geval een mooie aanvulling: een zender met HBO-achtige series. Hier in Vlaanderen heeft Prime (de tegenhanger van film1) al jaren een dergelijke zender, en mét succes. Hopelijk komt deze zender ook snel op de schotel beschikbaar.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, alhoewel ik al jaren niet meer kijk via de sat, goed nieuws voor de kijkers.

In België is er ook "Prime Series", maar met meer film dan series.

Ik ben eens benieuwd welke programmatie film1 series zal brengen, gewoon uit nieuwsgierigheid, ik kan er toch niet (meer) naar kijken.

In België worden de meeste series van HBO uitgezonden op "8 Acht" die in het basispakket zijn via digitale kabel tv.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

 

Chellomedia start nieuw kanaal Film1 Series

 

 

Dinsdag 17 januari 2012 start Film1 een nieuw, vijfde kanaal. Naast de bestaande vier filmkanalen begint dan Film1 Series. Elke avond is om 22.30 uur een nieuwe aflevering van een internationale topserie, die niet eerder op de Nederlandse tv te zien was.

 

Series die ze gaan uitzenden zijn o.a. Borgen, Necessary Roughness, Once Upon a Time, Revenge, Bomb Girls, Breaking Bad – Seizoen 3 en The Bridge.

Bron: Chellomedia

 

 

 

Kan misschien ook via CDS kijken?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even offtopic als reactie op Tim. Acht zit eveneens in het basispakket (basic -) van TV Vlaanderen.

aangepast door Brambo's

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi, was hoog tijd dat er een reclamevrije zender met series zou komen. Alleen jammer dat er niets tussenzit wat me iets zegt. En dat ik er geen abo op zal kunnen nemen bij Digitenne. :P

aangepast door W3ird_N3rd

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...