Ga naar inhoud


Mediaplayer hapert in VTI


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Als ik mijn opnames bekijk zit ik geregeld door/terug te spoelen om commercial breaks niet te hoeven zien. Soms gebeurt het dan wel eens dat ik gelijk de melding "end" te zien krijg (die ook voorkomt als de opname daadwerkelijk ten einde is) en ik gewoon terug het overzicht van al mijn opames in beeld krijg. Terug de opname aanklikken, waarna de speler vraagt of ik terug bij het gemarkeerde punt wil kijken en ik dit ook bevestig, laat me zonder al te veel problemen terug de draad opnemen.

Gisterenavond liep de opname nog, maar waren wij er inmiddels al naar aan het kijken en spontaan de melding END in beeld. 100% zeker dat we nog maar in het midden van het dan opnemende gedeelte zaten.

Probleem was dat ik dan niet die resume functie kon gebruiken, maar echt van voren af aan moest gaan doorspoelen.

 

Ik heb dit zowel in VTI 3.2 als in de onlangs geïnstalleerde VTI 4.0 gehad. Toen ik de 4.0 erop zette, ben ik echt van 0 af begonnen, geen back-ups ofzo teruggezet.

 

Wel gebruik ik de enhanced movie player. Ik vind de bijgeleverde mediaspeler bij VTI te ondermaats. Ook vrijdag heel de boel nog even geupdate, dus wellicht overal de laatste softwareversies.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niemand een idee?

 

Tips voor een eventuele andere goedwerkende mediaplayer in VTI 4 zijn natuurlijk ook steeds welkom. Zolang het maar niet om de basic versie die in VTI4 mee is ingebakken.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja RaveMaus,

als de opname afgebroken is, dan heeft een andersoortige mediaplayer ook niet veel zin, dat is toch logisch!

 

om je vraag 1:1 te beantwoorden er is ook de EMC plugin die na installatie dan onder record-list toets (button 15) staat.

zelf gebruik ik geen plugin maar enkel de button 15 voor mijn filmlijst

 

Maar nu je eigenlijke probleem;

 

Een opname moet natuurlijk gewoon doorlopen tot het EPG signaal komt of de timersettings beeindigd zijn qua tijd instelling

Er is een probleem gesignaleerd recent op 4.0 met oude drivers voor 4 januari dat als je opneemt en een andere opname of timeshift bekijkt dan de opname die getimert was stopt.

 

Ik heb het overigens zelf niet geconstateerd nog op 3.2 nog op 4.0 - maar goed daar heb je niets aan.

 

met het nieuw image zie je bij de driver manager in het VTI panel (blauw) welke versie erop staat...

kijk daar eens.

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...