Ga naar inhoud


Tijd voor Aktie !


Eddy VL

Aanbevolen berichten


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Ik zal nog een laatste keer proberen fatsoenlijk, maar toch duidelijk te blijven:

 

Ik heb liever dat iemand opzout, dat dat hij op dit forum interessant gaat lopen doen dat hij wel ff alles uit gaat zoeken en dan vervolgens die kennis niet met andere leden deelt.

Dan heb ik liever dat die persoon ergens anders interessant gaat lopen doen. Dit forum is er om elkaar te helpen. Kan je dat geduld niet opbrengen, moet je lekker eenzaam op je computerkamertje tegen jezelf gaan lopen lullen en sat4all achter je laten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we proberen er samen uit te komen en niet elkaar met woorden zwart te maken.Hiermee spelen we alleen onze tegenstander in de kaart.Die lacht zich rot als hij mee leest.

Als we de krachten bundelen en samen naar een oplossing zoeken staan we veel sterker dan op elke regel die hier word geschreven met een wederwoord te reageren.

Als een ieder zijn kennis gaat delen staan we sterk en kunnen elkaar aanvullen met onze bevindingen.Dacht dat een satellietboard daarvoor bedoelt was.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als een ieder zijn kennis gaat delen staan we sterk en kunnen elkaar aanvullen met onze bevindingen.Dacht dat een satellietboard daarvoor bedoelt was.

 

Dat zeg ik net ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan gaan we nu weer lekker verder on topic want ik wil graag geinformeerd worden en niet lezen hoe jullie elkaar aan het afzeiken zijn.

er zijn hier mensen die ontzetten veel tijd in dit form steken laten we die ook dankbaar zijn.

 

ps ik heb de voorbeeld brieven ook netjes verstuurd en het zelfde antwoordt van cd ontvangen als de rest

aangepast door ziggy

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de week de voorbeeld brief verzonden naar de diverse redacties, maar ook een klacht op de site van cd ingediend middels dezelfde (licht aangepaste versie) brief.

 

Als reactie nu:

 

Ons antwoord op de door u gestelde vraag is:

 

Naar aanleiding van uw brief sturen wij u per post een reactie.

 

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Dus ik moet nog even wachten met wat ze daarin vermelden.

Mocht die afwijkend zijn, dan post ik die hier.

 

Beobuddy.

aangepast door Beobuddy

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoelang je wil wachten maar ga er maar vanuit dat ze die echt niet per post sturen. Ik moet nog steeds terug gebeld worden door die grapjassen omdat ik 1 maand geen consumenten24 kon ontvangen en dat ik daar een vergoeding voor wou zien.

 

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzonden:

Tros Radar, Omroep Gelderland, De Gelderlander

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...