Ga naar inhoud


Ziggo geeft vanaf volgende maand betaalzenders HBO door


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Voor die 15 euro per maand kunnen klanten HBO-series ook on demand bekijken op zowel tv als tablet en smartphone, zegt de kabelaar. Voor de on-demand-functies moeten klanten wel beschikken over een settopbox die dat als optie heeft, zegt Ziggo. HBO zendt films uit van onder meer Warner Brothers en Sony Pictures. Ook series als Luck en Game of Thrones komen uit de stal van HBO. Series zijn een dag na de uitzending in de Verenigde Staten te zien, belooft de kabelaar.

De aankondiging komt niet als een verrassing; eerder werd al duidelijk dat Ziggo en HBO bezig waren met een samenwerking. Daarvoor hebben ze onder de naam HBO Nederland een joint venture opgericht. Volgens geruchten was de oprichting van HBO Nederland een van de redenen om op het kabelnetwerk van Ziggo enkele regionale zenders te schrappen, met als doel voldoende bandbreedte vrij te krijgen.

HBO Nederland zou het zenderpakket niet beperkt willen houden tot het verzorgingsgebied van Ziggo; op termijn moeten de betaalzenders ook bij andere tv-aanbieders beschikbaar komen. Wanneer dat gebeurt, is onduidelijk.

bron:internet

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als HBO in Nederland komt, kan het volgens mij nooit een nationale hit worden, omdat het simpelweg in hele gebieden niet ontvangen kan worden. Bij de kabel niet buiten het Ziggo gebied te ontvangen, en niet KPN (internet en DVBT) en dvbs bij CD en te ontvangen.

Dan is er de vraag wie er €15,- p/mnd wilt neerleggen voor een paar zenders. Amerikaanse programma's moeten ook maar je smaak zijn trouwens. Voor zenders met Australische series zou ik het nog wel overwegen. Dit is enkele jaren wel aangekondigd (ergens op het net) maar nooit verschenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lees je dus niet goed, want er staat toch duidelijk dat ze het pakket niet beperkt houden tot hun eigen gebied. Neem aan dat HBO er echt wel belang bij heeft om bij zoveel mogelijk aanbieders beschikbaar te komen.

 

Volgens woordvoerder Gradus Vos is het wel bij Ziggo alleen, alsdus hem zelf bij Frits Spits op de radio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de start is het alleen bij Ziggo, maar ik lees toch echt overal dat het de bedoeling is dat op termijn de zenders ook via andere aanbieders te zien zullen zijn.

Ben benieuwd, ik las dat je 2 maanden gratis naar de zenders kan kijken als Ziggo klant, dus dan zal voor mij blijken of het de 15 euro waard is. Blijf het wel positief vinden dat ze gelijk alle 3 zenders in HD uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sky is een paar maand geleden ook met een nieuw kanaal gekomen, in samenwerking met HBO : sky ATLANTIC.

als je het programmaschema bekijkt dan zitten daar heel veel reeksen tussen die hier in Europa nog niet werdern vertoond, dus er is zeker een potentieel aanbod voor deze zender.

die HBO reeksen zijn anderzijds wel nogal aan de "zware" kant, niet voor doetjes dus.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren een betaalzender voor mijn series en die heet Usenet HD.

Ik bepaal liever zelf wanneer ik een serie kijk, in HD kwaliteit, zonder reclame, met ondertitels (de nederlandse laten soms nog wat te wensen over), 5.1 audio. Daar kan geen HBO tegenop. Ik meen ook een bericht te hebben gezien waarin werd aangegeven dat Marathon TV kijken het nieuwe TV kijken wordt. Mensen willen een serie liever achter elkaar zien dan eentje per week.

 

[edit] http://www.telegraaf.nl/watuzegt/11357594/__Is_marathon-tv_de_toekomst___.html

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of iets legaal is of niet heb ik me nog nooit druk om gemaakt. De praktijk leert dat eerlijke mensen altijd in de problemen komen. Je eerlijke CanalDigitaal abbo met je eerlijk verkregen officiele ontvanger werkt niet meer zoals je zou willen, je eerlijk verkregen muziek kan niet op andere eerlijke verkregen apparaten worden afgespeeld. Downloaden is nog steeds niet officeel illegaal in Nederland, dus ja... ik betaal ervoor... het is legaal.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...