Ga naar inhoud


tuner aanduiding


Tw-er

Aanbevolen berichten

Hoi;

 

Ik heb op de vu 2 tuners in gebruik moet ik dan niet altijd - openpli 2.1 met de magic HD skin - A en B zien staan nu zie ik alleen de (groene) A als ik iets opneem komt tuner B pas tevoorschijn.

Ik dacht dat dit vroeger anders was dus A en B en de tuner die in gebruik was in het groen.

Mijn configuratie is als volgt: triax met 2 dubbele LNB voor astra 1 en 3 en enkele lnb voor astra 2 (engelse posten) tuner A dient voor astra 1 en 3 en de B heeft de 3 astra's.

Is misschien een dom vraagje maar ik heb soms problemen met opnames dat mijn tuners bezet zijn volgens de Vu en wil er zeker van zijn dat alles werkt naar behoren.

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

dat klopt wat je zegt. Vroeger waren alle tuners Geel. Tegenwoordig zie je alleen de actieve tuners. Ben je alleen tv aan het kijken, zul je een groene A hebben. Start je een opname van dezelfde transponder dan zie je nog steeds alleen een groene A. Zap je naar een kanaal op een andere transponder, dan zul je zien dat er een tuner wordt bijgeschakeld. Dan wordt B groen en zal A geel zijn. heb je in PLi de voorkeur tuner in de instellingen wel op auto staan?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...