Ga naar inhoud


Mediaplayer in VTI4.1 vraagje


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Vanmorgend de nieuwe VTI4.1 eens geïnstalleerd.

Waarom weet ik niet, maar ik vond dat de VTI4.0 op mijn box niet stabiel draaide. Soms vastlopers, stotterende beelden,... . Geen probleem, het lijkt nu met de 4.1 veel beter te lopen.

 

De mediaplayer in VTI4.1 lijkt ineens perfect (lees: zonder stoten) de filmbestanden op mijn NAS te kunnen lezen incl. ondertitels.

Als ik een film open, staat in het display van de Duo de naam van het filmbestand. Druk ik op de pauzeknop, komt de playlist terug op het tv scherm en ook de al gelopen tijd en de nog resterende tijd.

Kan ik op de één of andere manier nu die lopende/resterende tijd niet op het display van de Duo zetten? Ik vind het storend om altijd de pauzeknop te moeten gebruiken als je wil weten hoelang de film nog duurt.

 

tnx!

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


wel nu bij de Ultimo staat dat afhankelijk van het nieuwe image op het display

de duo kan dat deels ook afhankelijk van de skin die je erop hebt

(welke je daarvoor moet kiezen die ook met alle andere plugins goed samenwerkt, pfff weet ik zo 123 niet)

 

- [dvbapp2] frei wählbare VFD Skins (Ultimo)

- [dvbapp2] vom Boxtyp abhängiges Scrollverhalten des VFD (nur unterstützte Skins) (Duo & Uno)

 

- [dvbapp2] selection of own VFD skin (Ultimo)

- [dvbapp2] scrolling behaviour of VFD depends on boxtype (Duo & Uno)

 

uhm toevoeging, ik druk oké en zie de balk (zie bijlage)

ciao

aangepast door Tonskidutch

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

- [dvbapp2] scrolling behaviour of VFD depends on boxtype (Duo & Uno)

 

dit had ik zelfs ook al met VTI 4.0. :de naam van weergegeven zender scrolt over het schermpje, of de naam van de opname die ik afspeel.

 

Wat je in de screenshot laat zien heb ik ook met eigen opnames. Ik gebruik dan de knop rechts van de menuknop op de afstandsbed. Enhanced movieplayer verschijnt er dan (vind die leuker te gebruiken dan de standaard). Hiermee kan ik dus de tijdsbalk etc oproepen zoals jij laat zien, maar die Enhanced movieplayer wil (of ik vind het niet) niet in de bestanden op mijn NAS komen.

Ik klik dus op Menu, kies daar Mediaplayer en speel zo (sinds VTI 4.1) probleemloos de films op de NAS af. Echter met bovengenoemde problemen...

 

Dus in Enhanced movieplayer op mijn nas komen lijkt een oplossing, of anders met die mediaplayer die in het menu staat de tijden kunnen weergeven .

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je was me dus net voor :)

 

zou prima zijn mocht dit op de Duo ook kunnen.

Met welke mediaplayer doe jij dit trouwens? En kan die op de één of andere manier ook een NAS benaderen (nadat je de harddisk in netwerksettings gemount hebt natuurlijk).

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

En nu ik intussen al lang een Ultimo heb staan blijft dit probleem. Ook in VTI4.2.1, zowel in Mediaplayer als in Enhanced Movie Player..

 

Hulp... :confused:

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...